Week 2 - weekend

February 24, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 28 °C

Vrijdag
    Vandaag had ik de hele dag vrij. Omdat ik nog helemaal niet ben toegekomen aan de boeken die ik bij me heb, was mijn plan om naar South Beach te gaan. Ik kon de auto gebruiken vandaag, dus om
    11 uur reed ik richting South Beach, een ritje van 10 min. Er was nog wat bewolking, maar ik vond het wel fijn als de zon af en toe verdween achter een wolk!
    Op mijn afscheidsfeestje had ik van Emily en Jelle een tijdschrift gekregen; flow. Het is onwijs interessant blad over hoe je rust in je leven brengt in de gehaaste maatschappij van tegenwoordig. Maar er staan ook allemaal leuke interviews in over vergelijkbare onderwerpen. Nadat ik het tijdschrift uit had gelezen, begon ik aan het boek 'Weg ermee' van Dennis Storm, over minimalisme. De dag bestond uit lezen, zwemmen, zonnen, lunchen en Skypen met mama en Charlotte!

Zaterdag
    Vandaag had ik afgesproken met een Nederlands meisje die ook als au pair werkt vlakbij Perth. We spraken af in het centrum om te lunchen. We hebben een trip naar Rottnest Island gepland! Yay! Volgend weekend is een lang weekend omdat het maandag Labour day is in West Australië, iedereen is dan vrij. Daarom zijn we van plan om volgend weekend een kleine roadtrip te maken. We weten alleen nog niet precies hoe en wat.

Zondag
    Vandaag heb ik eerst Wie is de mol teruggekeken in bed, en natuurlijk, mijn mol is er weer uit... In de middag heb ik afgesproken met Nina. We zijn naar Elizabeth Quay geweest, dit is een 'toeristische' plek in Perth, dichtbij het centrum. We hebben daar een ijsje gegeten en gezellig gekletst en rondgelopen. We hebben geluncht in het centrum en aan het eind van de middag ben ik weer naar huis gegaan. In de avond kwam het programma Married at first sight weer op tv, dus dat hebben we met z'n drieën gekeken. Daarna ben ik lekker naar bed gegaan, morgen weer op tijd aan de slag!