Week 3 - werkweek

February 28, 2019 in Australia ⋅ ☁️ 20 °C

Maandag
    Vandaag begon mijn dag weer om 07.15. Eerst de tweeling naar school gebracht, daarna Audrey op bed gelegd en vervolgens kon ik een wasje draaien. Vandaag zou iemand langskomen om het slot van de achterdeur (mijn sneaky uitgang), te maken. Hij zou in eerste instantie tussen 10 en 14 komen, maar uiteindelijk kwam hij rond half 4. We zijn de hele dag binnen gebleven omdat het weer te warm was om naar een park of iets dergelijks te gaan. Gelukkig kunnen de kids zich binnen goed vermaken.
    Nadat de kinderen in bad waren geweest, hebben ze even tv gekeken en kon ik in die tijd het avondeten voor Lydia Travis en mij klaarmaken. Savonds natuurlijk weer married at first sight gekeken en daarna ben ik op tijd naar bed gegaan.

Dinsdag
    Vandaag begon de dag hetzelfde als gister. Toen Audrey en ik terug waren van school, was Heidi al in huis, zij maakt schoon in het huis (behalve mijn deel). Nadat Audrey weer wakker was ben ik met haar naar het Booyeembara Park geweest. Daar heb ik lekker gewandeld terwijl Audrey in de buggy zat. Maar het was vandaag (alweer) erg warm, zo'n 37 graden, dus bleven we niet te lang. In de middag hebben we de tweeling opgehaald en hebben we binnen gespeeld. In de avond ben ik bezig geweest met het regelen van de roadtrip die ik komend weekend ga maken met een aantal mensen! Super veel zin in!

Woensdag
    Vandaag hadden Winnie en Tilly maar een halve dag school. Om 11.15 heb ik ze met Audrey weer opgehaald. Het was wéér erg warm vandaag, dus we bleven binnen. Winnie was erg moe en wilde 'even' slapen, uiteindelijk sliep ze twee uur haha! We hebben in het huis wat spelletjes gedaan en ook had ik even de tijd om hun verjaardagscadeau klaar te maken, volgende week woensdag zijn Winnie en Tilly jarig!! Ik geef ze een kaartje met een soort ticket waarmee we een leuke knutsel activiteit gaan doen. Lydia vertelde me dat ze meer hebben aan een activiteit, dan nóg meer speelgoed.
    In de avond heb ik tacos klaargemaakt als avondeten voor Travis, Lydia en mij. Lydia moest tot laat werken dus die at helaas later. Dus hebben Travis en ik samen gegeten onder het genot van een Australische ginger beer 😍.

Donderdag
    Normaal werk ik op donderdagochtend. Maar omdat Lydia in de middag een afspraak had om een echo te maken van de baby, hebben we het omgeruild. Ik moest om 12.30 beginnen, dus ik was van plan om lekker uit te slapen. Wat helaas niet echt lukt, omdat ik gewend ben aan mijn werkritme. Dus ik was om 07.00 wakker. Gelukkig is daar dan nog Netflix, dus kwam uiteindelijk pas om 11.00 m'n bed uit! Ik heb alvast wat spullen klaargelegd voor mijn roadtrip komend weekend. Lisa had een tent gekocht tijdens haar tijd hier, en ik mag deze komend weekend meenemen, super lief!
    In de middag hebben de kids eerst een middagdutje gedaan. Daarna hebben we met stoepkrijt mooie kunstwerken gemaakt aan de achterkant van het huis. De rest van de dag verliep hetzelfde als altijd.
    Morgenochtend moet ik weer optijd op, om al m'n laatste spulletjes te pakken en dan gaan we starten met onze roadtrip!!!