Dambulla - Kandy

November 29, 2016 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 24 °C

Super leuke threehouse maar mindere nacht... Lexi kon de slaap niet vatten door het geblaf van een hond en ik niet door wss iets verkeerd te hebben gegeten met overgeven tot gevolg! Aziatische landen het is toch elke keer weer enkele dagen wennen! Stino die had nergens veel last van want sliep weer overal door! (Net zoals toen in Afrika hij begon te snurken als er een olifant naast onze jeep stond) Vandaag op weg naar Kandy gestopt bij Dambulla.(tempel in een grot vol buddha beelden) Best wel mooi! Verder op de weg gestopt bij een herbal-spice-garden, goede uitleg gekregen over eigenlijk alle daagse ingrediënten die best een helende werking hebben op ons lichaam! (Aja en Stijn heeft de uitvinding van de eeuw getest, eigenlijk wel voor vrouwen ma bon, een crème die je op je haren moet aanbrengen, 20min moet laten inwerken en dan gewoon kan afvegen zonder enige pijn... hij zit nu wel met een kaal plekje op zen benen!) Hierna nog gestopt in Kandy zelf, Pfft wat een drukke stad en eigenlijk niet veel bijzonders te zien. Nu aangekomen in Kandy Mount View, hapje eten en slapen!Read more