Santorini you so beautiful

October 1, 2018 in Greece ⋅ ⛅ 21 °C

Vannacht zwaar onweer maar gelukkig tegen 8 uur gestopt. De rest van de dag was stralend! Deze morgend rustig ontbeten en gewacht tot ze men scooter brachten. Een deel vd groep ging met de gids en bus op pad, een ander deel met de quad. Bleek dat ik hier niet mag rijden met een scooter... Heb dan ook maar een quad genomen en de groep vervoegd richting het zuiden, naar opgravingen gaan kijken. Best indrukwekkend! Daarna ben ik met Jeroen en Lynn nog verder doorgereden naar de vuurtoren met prachtig zicht over santorini. Even geluncht en elks zen eigen weg op gegaan.Ik was op zoek naar een strandje om te relaxen en belandde uiteindelijk op Paradiso beach in het noorden. Op zich geen bijzonder strand en veel wind. Toch half uurtje gelegen en dan strandbarretje opgezocht. Tot plots Jeroen en Lynn er ook aankwamen. Dan maar samen doorgereden naar Oia voor de zonsondergang. Hiervoor komen mensen van over heel de wereld naar toe. Vooral veel Chinezen. Een uur op voorhand geraken alle padjes en daken druk bezet, abnormaal! Wat moet dat niet geven in het hoogseizoen? Het moet gezegd het was adembenemend! De setting van de witte huisjes de blauwe daken de kliffen ,eilanden, jachten en de vuurbal die in de zee zakt, fantastisch! Daarna nog super lekker gegeten (eindelijk soep en een zalmpje) met wederom een prachtig zicht en de weg met de quad richting hotel verder gezet. Het was weer een prachtige dag. Morgenavond varen we door naar Kreta! Slaapwel!Read more