Lake Mburo national park.

September 17, 2021 in Uganda ⋅ ☁️ 18 °C

Eens kunnen uitslapen tot 7u30. Pas om 11u moeten we klaar staan om het eiland te verlaten. Sommigen onder ons blijven lekker chillen op het eiland, andere gaan op village tour en Carl,Joke,Robin,Nirva, Noa en ik gaan het eiland rond met de kano. (lees een uitgeholde boomstam) In het begin was het even zoeken maar het ging steeds beter. Tegen 14u gaan we ergens eten met lokale gerechten. Ik heb alles geproefd en moet zeggen het was heel lekker! Daarna komen we aan in Lake Mburo National Park om nog een game drive te doen. We zien nog wat zebra's, giraffen, impala's,... Helaas nog steeds geen luipaard. Tegen de avond komen we aan op onze volgende slaapplaats, een tent. Gelukkig slaap ik alleen want het zijn kleine tentjes en met 2 personen en bagage is het bijzonder krap. 3 van onze groep gaan nog op night game drive in de hoop toch nog een luipaard of hyena te spotten. Helaas zonder succes. Wel spotten ze nog een ander katachtig dier en een reuzen-python. Ik zet me na het eten nog wat aan het kampvuur in een super comfy stoel gemaakt van autobanden en blijf met Robin nog wat plakken tot 23u30. Over 7u gaan we op ochtendwandeling door het park dus bedtijd nu.Read more