• Day 58

Auckland

March 30, 2017 in New Zealand ⋅ ⛅ 21 °C

ביום שני הגעתי לאוקלנד. אוקלנד היא העיר הגדולה ביותר בניו זילנד (אך לא הבירה) עם כמליון וחצי תושבים. לשם השוואה זה יותר אנשים משגרים בכל האי הדרומי!

אני פה בעיקר כדי לנסות למכור את האוטו. בינתיים לא הולך מדהים כי זה סוף עונת הטיולים אז כולם מנסים למכור ואף אחד לא רוצה לקנות. לא נורא, במקרה הכי גרוע אמכור לסוחר מכוניות בהפסד וזה עדיין ייצא משמעותית יותר זול מהשכרת רכב לחודשיים.

החדשות הטובות זה שההוסטל שאני נמצא בו הוא אחד מההוסטלים הטובים שיצא לי להיות בהם. החדר גדול ונוח ואפילו בלי מיטות קומותיים, הסלון ענק, המטבח חדש ומאובזר, יש ווייפיי חינם ואפילו המקלחות יפות ולא צריך להתכופף בהם! ההוסטל גם נמצא בשכונה בשם Ponsonby שזה השכונה ה"מגניבה" של אוקלנד. השכונה נמצאת רבע שעה הליכה ממרכז העיר אבל בשכונה עצמה אין בניינים רבי קומות. כל השכונה מלאה בפאבים ובתי קפה של היפסטרים שלא לדבר על חנויות בגדים יקרות ועוד שלל דברים מצחיקים כאלה. כמובן שהשכונה מאוכלסת ע"י רוב מוחץ של היפסטרים בגילאי 20 עד 35. תכלס מרגיש כמו תל אביב.

בכל אופן, אני ממשיך לשווק את האוטו במלוא המרץ וביום שלישי בבוקר אני טס חזרה לבוסטון!

בתמונה - הנוף מההוסטל אל עבר מרכז העיר.