Childagje op Kos

August 19, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 33 °C

Aangezien we donderdag een lange reis hebben gehad en daar nog aardig moe van waren, kozen we ervoor om de hele dag te chillluhhh. Ons appartement zit op een paar minuten loopafstand van de haven van Kos. Hier zijn we dag gestart met een ontbijtje, hierna liepen we door naar het strand waar we tot 20:00 op ons luie reet hebben gelegen. Lekker eten, zwemmen, bruin bakken, verbranden en heel veel drinken. Het was een warme dag met een temperatuur van 38 graden, maar tegelijkertijd was het goed uit te houden door een heerlijk windje die constant over ons heen waaide. Daniëlle en ik vonden het een goed idee om even goed af te koelen en zijn op een band achter een boot gegaan, Renée was bang en mocht mee op de boot. Dit was echt lachen en het ging keihard. Na deze dag zijn we uiteraard weer uiteten geweest, en hierna zijn we gaan stappen samen met onze vriend die ons ‘s middags heeft bediend op het strand. We vonden het uitgaan niet geweldig, en er zijn GEEN knappe mannen! Nouja, vind ik tenminste. Omdat het uitgaan een beetje saai was, zijn we nog even naar het appartement gegaan met onze nieuwe vriend. Hier hebben we filosofische gesprekken gehad onder het genot van een drankje. Hierna zijn we allemaal als een blok in slaap gevallen.Read more