• Day 3

Dag 3: chillen 2.0

August 20, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 31 °C

Weer niet een hele spannende dag, maar wel weer keihard genoten. We hebben weer de hele dag aan het strand gelegen waar we wederom bediend werden door onze nieuwe vriend Ash. Weer lekker verkleurd en tussendoor als kleine kleuters met stenen naar elkaar gooien in de zee. Hierna hebben we ons opgefrist en zijn we uiteten gegaan bij een toprestaurant genaamd Zorbas. Mijn zusje heeft dit restaurant aanbevolen en het was zeer geslaagd. Renée en ik aten een fetaburger en Daniëlle kon eindelijk genieten van haar stuffed tomatoes. Het personeel was super vriendelijk, als je hier ooit komt, moet je hier eten! Na het eten zijn we nog een drankje gaan doen en hebben we Skibbo gespeeld. Helaas heeft Ash gewonnen, maar morgen weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen. We gaan nu slapen, vanaf 9:00 hebben we namelijk een Jeep gehuurd! Hiermee zullen we een tour maken over het eiland, dit gaan we uiteraard weer met jullie delen morgen 😊Read more