Imma Filba

Joined June 2018Living in: Escaldes-Engordany, Andorra

Home, sweet home <3

July 15, 2018 in Andorra ⋅ ⛅ 27 °C

Ara si... ens queda 1h30m per estar a casa. Es fa una mica cansat per l'ian pero prou bé. A l'Aduana segellem la factura del Decathlon i després si que si, arribem a casa. L'Ian demana per la iaia i l'anem a veure. Ell es queda amb la iaia i el papa i jo recollim la furgo, l'anem a aspirar i la rentem una mica per fora... sembla nova!! sopem a casa els avis. Casa nostra ens sembla un palau després d'aqestes 3 setmanes a la fofo... un gran viatge, som feliços <3 fins la propera!!Read more

Ponts: dinem tapes boníssimes

July 15, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 35 °C

Volíem parar abans... pero l'ian va bé i decidim seguir. Ja som a Ponts, quasi arribem a casa. Trobem un lloc per dinar tapes amb molt bones puntuacions. Truquem per reservar. Dinem a les 15h. És tot boníssim, ens encanta. després de dinar anem al parc una estona. Fa moltissima calor. L'ian no ha volgut fer caca al restaurant i l'ha fet al parc. Fem el café i seguim... estem a punt d'arribar a casa! quines ganes!Read more

Magallón: Dormir i picada d'abella

July 15, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 23 °C

Bon dia des de Magallón. Hem dormit al costat d'un parc expressament. Així al matí l'Ian pot còrrer i jugar i després anirà més tranquil a la furgo. El parc de primeres està molt bé. Primer vaig amb ell per veure si pot jugar solet sense fer-se mal. i mentre fem l'esmorzar, ell juga solet... i de cop comença a plorar molt. Hi vaig corrents pensant-me que ha caigut... pero no... te dues picades! a l'orella i al turmell... al principi plora bastant... pero li passa relativament ràpid. No te cap reacció al·lèrgica així que no li donem més importancia. Esmorzem a les taules del parc. Després arriba un altre nen amb els seus avis i juguen junts amb l'ian. i resulta que a aquest nen també li piquen les abelles! i el iuri va a mirar... i efectivament, hi ha un rusc dins el parc... pobret, és molt valent. Seguim el nostre viatge. Fem una altra tirada llarga fins a ponts.Read more

San vicente de la Sonsierra

July 14, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 23 °C

Segona tirada llarga que fem. L'ian es porta prou bé, per això hem pogut seguir. Pero hem de fer-li molt cas, cantar, ballar, jugar... jeje pero no ens podem queixar! avui hem avançat molt. Arribem a l'AC que en principi és molt maca, davant d'un pont medieval i d'un riu. És sota d'una carretera i de fons, elevat, tenim un castell, també medieval. La nostra primera intenció és omplir l'aigua, buidar el poty i sopar... Hem pensat que quan l'ian dormi, ben sopat, farem una altra tiradeta llarga si ens veiem amb ganes. Hi ha un parque... que bé... pero... està minat de formigues... d'aquelles que en una mil·lèssima de segon et pujen per la cama i et veus plena de puntets negres... en fi... en general esta una mica descuidada, perque la font està embussada també. Sopem a les taules de picnic i abans de marxar ens posem la llumeta al cap i sortim a explorar. Cruem tot el pont medieval... he de confessar que no em venia massa d'agust... esta ple de bitxos... l'ian encantat i jo atacada jajaja... hi ha un escarbat gegat... ara si... agafem el cotxe una altra vegada. l'Ian s'adorm de seguida. Nosaltres seguim fins a Magallón, al costat de Borja <3Read more

Área de servicio Castillo el Burgo

July 14, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 25 °C

Primera tirada llarga que fem de tornada a casa. Busquem una àrea de servei on parar a dinar... tenim la intenció de cuinar a la furgo... pero... SORPRESA, no ho aconseguim... som dèbils jajaja... i gràcies a les bones reviews que te aquerst lloc, dinem al restaurant. A més, triem aquesta àrea perque te dutxes. El dinar esta bé. De primer menjem, una torrada amb bacallà fumat... deliciosa. Pero la carn de segon no ens mata. Tot i així esta bona i el personal és atent i amble. Després sortim fora a jugar amb l'ian a pilota. Hi ha ple d'espai per jugar i això està bé. Pero fa molt sol i calor... Després ens dutxem l'ian i jo. I seguim el nostre viatge.Read more

Área de autocaravanas de Guitiriz

July 14, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C

Te electricitat gratuïta, aigua i per buidar grises i negres. Pero no tenim el connector per l'aigua i una parella ens deixa el seu. Hi ha un lavabo pero la porta està trencada d'un cop de puny i es veu tot as dins. Hi ha una font on l'Ian hi tira pedres i un petit parque. Ens sorprèn que només hi hagi 4 llocs. Allà coneixem en Klemen, un home alemany que porta mitja vida viatjant en Furgo ambl a família. Recollim i marxem al poble a omplir el rebost. Allà aprofitem per enviar-li la carta a la Clàudia jejeRead more

Fisterra: PRAIA DE LANGOSTEIRA

July 13, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 21 °C

Bon dia des de Fisterra. Avui hem esmorzat davant de la platja, a l'ombra d'una figuera <3 hem recollit i hem baixat a la platja, Avui ja amb les expectatives ajustades a la realitat. Ja no esperem relaxar-nos a la sorra, ni llegir, ni prendre el sol... només banyar-nos i jugar a la sorra. I el iuri ha fet un macro castell de sorra. jo he recollit petxines i cargols de mar. I després ens hem banyat els 3. Al proncipi fa molt sol i calor, i, sense adonar-nos-en, arriba una boira densa que inunda tota la platja. Per cert, és una platja molt gran, de sorra fina i amb bastantes onades. Primer bany a l'Atlàntic <3 l'aigua és freda, bastant freda. Hi ha moltes algues i no negaré que em fan una mica de asquete... jeje. pero al final el bany resulta de lo más placentero. Recollim els petrecols i marxem. A les 14h tenim una reserva per fer la nostra desitjada mariscada. Just davant de la furgo hi ha les dutxes de la platja i ens dutxem... una mica de qualsevol manera, per no variar... pero menos es nada. Fem servir sabó... encara que obviament no es pot. Recollim i agafem la furgo. Aparquem sense problemes i gratis al port de Fisterra, Just davant del restaurant, O'Pirata. I dinem... tot boníssim. Li hem de treure els percebes de la boca a l'ian, li encanten!! els cambrers van atabalats, ens posen pressa per demanar i triar... i be, hi ha una mica de caos en general. pero esta tot boníssim i quan ens porten el compte, al·lucinem... és baratissim... alguna cosa s'han deixat de cobrar... pero... no diem res... i després anem a la llotja a veure la venta del peix. Abans li comprem pa, tomàquets i pimientos del padrón a una veneroa ambulant que hi ha davant de la porta. La llotja és força recent, te 10 anys i és mig museu. Es una subhasta inversa. Després ens apropem amb la furgo a veure el far de fisterra. Hi ha ple de boira i no el gaudim com voldríem. L'ian es compra un penjoll que li encanta, amb una caracola. Comprem una enganxina i una postal. Anem a jugar a un parque una bona estona, perque l'ian necessita còrrer. Després ja agafem la furgo i decidim començar el camí cap a casa, perque ens queden 1200km per recórrer. Dormim a Guitiriz, un poble a prop de Lugo. Allà coneixem a uns alemanys i el iuri es fa amic de l'home... xerren, fan una cerveseta i comparteixen experiències. Demà més <3Read more

Faro Roncadoira

July 12, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 20 °C

Un far preciós, en un entorn preciós. L'Ian dorm una estoneta més i després es lleva. Mentre faig el dinar, van a donar una volteta. Dinem, passem molta calor. Aqui acabem de decidir on anirem a fe rla nostra mariscada desitjada. i decidim que serà allà on acaba la terra... A Fisterra. Haurem de deixar el sud de Galícia per la propera... per que si, hi haurà propera... <3 Recollim i baixem cap a Finisterra. Al final acabem arribant tard, i l'ian està molt adormit, així que no sopa. Demà més <3Read more

Foz

July 12, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 20 °C

Ja som a Galicia. Estem contents d'haver arribat fins aqui, i una mica tristons de que s'acabi. Encara no sabem si ens donarà temps a ser a casa diumenge... de moment encara queda la mariscada i no pensem renunciar-hi... jeje

Dormim al costat dels firaires i a la nit fan bastant xivarri, fins la 1 més o menys i ens començem a plantejar si hem fet be de venir a dormir aqui... per sort no va a més i dormim força bé. Al mati, ben esmorzat, marxem al parc una estona. L'ian necessita córrer i jugar i allà coneix a dos nens i hi juga a pilota. Acabem marxant abans del que voldríem perque es posa pesadet... agafant una bici que no és seva... en el fons està mort de son. Marxem al Mercadona a comprar i després, parema dinar al Faro Roncadoira.Read more

Praia das Catedrais

July 11, 2018 in Spain ⋅ ☁️ 18 °C

i a l'autovia de camí a Foz, que és on dormirem perque hi ha una àrea d'autocaravanes gratuita, veiem una sortida que indica aquesta platja. Nosaltres la voliem visitar des d'un principi, pero algú ens havia comentat que te molta fama pero que en realitat no n'hi ha per tant... mucho ruido y pocas nueces... i nosaltres, ens ho vam creure. I quan ja ho anàvem a descartar... el Iuri va decidir anar.hi, per intuició... ja que erem al costat... i bufff... va ser quasi màgic. hi havia molt poca gent, una llum preciosa, la marea baixíssima... i quan vam veure els percebes i els músclos ja... i les coves... preciosa. Hi havia moltíssimes furgonetes i autocaravanes. Després de dubtar si quedar-nos o no, vam decidir seguir, perque no teníem aigua, majoritàriament. tornarem <3Read more

Never miss updates of Imma Filba with our app: