Verhuisd!!

December 20, 2017 in Zambia ⋅ 🌧 5 °C

Sinds vandaag ben ik verhuisd! Een week hiervoor is een Amerikaans stel na 40 jaar terug naar USA gegaan en dus kom dit leuke appartementje/huisje vrij. Mij buurvrouw Amanda vroeg of ik naast haar wilde wonen. Het is zeg maar een twee onder een kap huis. Ik heb het linker gedeelte en zij de rechterkant. Ik had toen even gekeken en vrij snel mijn keuze gemaakt om hierheen te verhuizen. Ik vond het hostel te groot voor mij alleen. Het voelde erg leeg en het was zo groot als er bijvoorbeeld een slang naar binnen was gekomen had ik het waarschijnlijk lang niet door gehad. Wat niet echt een fijne gedachten is. Ik heb nu een woonkamer, keuken, badkamer en slaapkamer en ik deel een grote tuin met washok, moestuin en allemaal fruit bomen. Daarnaast heb ik een tuinman en een schoonmaakster. Enigste luxe wat ik heb ingeleverd is dat ik geen continue water heb. Ochtends en savonds drie uurtjes van ongeveer 5 tot 8 en het is ook geen drink water dus ik moet het filteren. Daarnaast gaat de generator maar beperkt aan als de stroom uitvalt. Hiervoor had ik altijd water en stroom. Dus dat is even wennen, maar zo waardeer je de luxe in Nederland steeds meer en ik ben steeds handiger geworden met trucjes om ermee om te gaan. Een heerlijke plek tussen de mensen. Ik ben blij dat ik verhuisd ben!!Read more