• Day 74

Weekendje Livingstone #2

January 28, 2018 in Zambia ⋅ ⛅ 17 °C

Na twee weken veldwerk ben ik weer even lekker een weekendje naar Livingstone gegaan om bij te komen en af te koelen in het heerlijke zwembad. Zaterdag heb ik ook nog wat boodschappen gedaan, want hier heb je de grote supermarkt die veel meer heeft. Dus jeeej kon ik weer los gaan en lekker eten kopen. Vandaag ben ik naar de brug gegaan tussen Zimbabwe en Zambia en daar zie je een stukje van de Victoria Falls. Ik was namelijk heel benieuwd hoeveel meer water er zou fijn. En wat voor effect het heeft gehad, doordat het hier de afgelopen drie weken niet of bijna niet geregend heeft, terwijl we midden in het regenseizoen zitten. Vrij problematisch voor de gewassen. Maar wooow wat veel water en wat een contrast met twee maanden geleden!! Daarna heb ik nog heerlijk in het zwembad gezwommen en nu weer onderweg naar Macha. Als laatste nog twee foto's van de zonsondergang van vorige week zondag bij de dam. De foto's zijn mooier hoe het eruit zag. Haha, vaak is het andersom!Read more