• Day 138

Verjaardagen vieren in Livingstone

April 2, 2018 in Zambia ⋅ 🌫 22 °C

Met Pasen ben ik met Amanda (mijn buurmeisje), Msosha en Gisela naar Livingstone gegaan om Amanda's en Msosha's verjaardagen vieren die de eerste en laatste dag daar waren. Daarnaast kwamen er twee Amerikaanse dokters dus die hebben we ook opgehaald. En daarom mochten we de auto meenemen van een andere dokter. Super chill was dat!! Op goede vrijdag in de middag zijn we er heen gereden. Savonds pizza gegeten en naar live muziek geluisterd. Zaterdagochtend gingen we naar de brug omdat Gisela de swing ging. Was leuk om te zien van iemand die je kent! En toen Dan opgehaald, de eerste bijna afgestudeerde dokter. We zijn smiddags nog even naar de stoffen winkel geweest en savonds naar een Italiaans restaurant. Mmm lekker! De hele dag was het een beetje bewolkt en ik hoopte dat het helder zou worden. Want het was volle maan en als het helder is dan gaat victoria falls park open en dan kan je een moonbow zien. Een regenboog van de maan door de watervallen. Heel cool leek het me. Ik had de hoop voor die avond een beetje opgegeven maar toen we uit het restaurant liepen was het helder en je zag de maan. Jeeeej!! Dus hop in de auto naar de falls. En wat was het cool! Echt super gaaf. De foto is erg zwart maar als je goed kijkt zie je een regenboog! Het was super cool om het te zien! Want op andere momenten toen ik in Livingstone was of ga komen was het niet tijdens volle maan! Zondag heb ik het rustig aan gedaan en rond het middag uur ben ik gaan hardlopen naar de airport, omdat we Jamie gingen ophalen. En zo kon ik 7km rennen op een veilige weg en terug met de auto. Ik heb het gehaald! Het was warm maar ik was trots. Smiddags vooral gechilled bij het zwembad en savonds naar een heel lekker Indiaans restaurant om Amanda's verjaardag te vieren alvast voor de volgende dag! Op maandagochtend met z'n allen naar de falls om het te bekijken. Daarna boodschappen en weer terug richting Macha. Was een erg tof weekend met z'n allen en ben heel blij dat ik de moonbow heb gezien! Ohja en de falls zijn nu ongeveer het volst, met het meeste water. Heel mooi en heel nat haha met veel regenbogen!Read more