Lake Atitlan, Guatemala

January 15, 2015 in Guatemala ⋅ ⛅ 20 °C

De afgelopen dagen zijn we bij verschillende dorpjes om het kratermeer Atitlan geweest. Elk stadje heeft zijn eigen sfeer en doelgroep. Wat ze allemaal gemeen hebben is dat je het gevoel krijgt op een eiland te zijn. We hebben weer een heleboel gedaan: ge-yogaat, gewandeld, dronken geworden van white russians ( 1 eur voor een dankje ), gechild bij het zwembad met 2 toffe meiden uit Alkmaar, lekker gegeten, gechild bij kampvuurtjes, spelletjes gespeeld ( Sab verslaat Vir elke keer met stratego ). Ook dacht Sab dat het een goed idee was om naar de kapper te gaan. Ze werd met een 50 jaar oud kapperschaar ( in de tussentijd ook niet geslepen ofzo) onder handen genomen, om vervolgens 2,5 eur armer en 2,5 min later weg te lopen met een kapsel dat past bij het kapsel van de hanson brothers! Dat was dus geen succes, vervolgens heeft ze het zelf maar bijgewerkt met haar eigen schaar. Dat was ook geen succes. Goed dat we in maart nog ff in nl zijn! Verder wennen we steeds meer aan het backpack leven. De gezamelijke toiletten lijken niet meer zo vies en onze kamer wordt elke keer een beetje goedkoper.Read more