Caye Caulker, Belize

January 27, 2015 in Belize ⋅ ⛅ 25 °C

We hebben een kleine vakantie gehad tijdens onze vakantie. Als je aan ons vraagt wat wij gedaan hebben dan is het eerste wat in ons opkomt... niks.... We hadden een lekker hotel, met een veranda dat uitzicht heeft over de zee, vanaf de veranda hebben we een dolfijn en een springende rog gespot. Echt gaaf als je vanaf je luie stoel de natuur van zo dicht bij kunt zien. Maar toen we wel van ons luie kont af wilde komen, hebben we ook nog lekker gezwommen in de turquoise zee, gesnorkelt en nursesharks, roggen en ontelbaar leuke gekleurde vissen gezien, we zijn naar de bios geweest, biertjes gedronken met reggea muziek op de achtergrond ( naja het stond nogal hard.. dus het was zeg maar meer op de voorgrond ) en met beach cruisers over het eiland gecruised ( in dat tempo kan je het in Amsterdam eigenlijk niet fietsen noemen ). Op het eiland heb je het idee dat je op de carribean bent in plaats van Midden Amerika. Er wonen veel mensen van de carribean, hun vrolijke lach, reggae muziek en relaxedheid is aanstekelijk. Op het menu stond deze week dan ook Jerk Chicken, Chicken Stew, Lobster en zelfs Wonton Soup ( want er wonen ook veel Chinezen ) We maken hiernaa nog 1 stop in Belize en daarna gaan we richting Honduras.Read more