• Day 83

Farallon, Panama

March 24, 2015 in Panama ⋅ 🌬 31 °C

De volgende dag rijden wij naar een ander kustplaatsje. We hadden via google images gezien dat Santa Carla er mooi uit zag. Toen wij daar aankwamen ontdekte dat het strand indd heel mooi was. Maar dat dat mooie strand alleen weggelegd was voor de hele rijke... aangezien er alleen maar gigantische villa's stonden. We hebben niet echt goed ons huiswerk gedaan dus... we komen er achter dat backpackstijl reizen op de bonnefooi misschien niet helemaal handig is als je een week hebt, maar we komen uit eindelijk wel op een leuke plek terecht. We rijden een stukje terug en komen uit bij Farallon. Een kustplaatsje aan hetzelfde strand, maar wel met meer opties om te slapen dan een villa. We komen uit bij een hotelletje dat beheerd wordt door een venezuelaans echtpaar. De volgende dag maakt ze een heerlijk venezuelaans ontbijtje voor ons. En we chillen de hele dag op het strand. Pris en Ferryn zijn zelfs al niet meer winter wit ;-)Read more