Bruiloft, New Delhi, India

April 14, 2015 in India ⋅ 🌫 25 °C

We gaan terug naar Delhi voor de bruiloft van Sab haar nichtje. Het wordt een familie reunie. Nichtjes en neefjes uit Indo, Australie en Amerika komen ook naar Delhi. Ook Sab haar vader en haar oom. De bruiloft is echt een beleving. Wij vallen van de ene verbazing in de andere. Het eindresultaat. Die indiers weten echt wel wat een feestje geven is. De vrouwen halen hun mooiste kleding uit de kast dit betekent de kleurrijkste felle kleuren en de meeste glitters. Wat ons verder opvalt is dat mannen vooral met mannen dansen en dat vrouwen vooral met vrouwen. Ook mogen de mannen drinken en de vrouwen niet. Wij trekken ons daar natuurlijk niks van aan en dansen wel met elkaar. En toch trekken wij het ons een beetje aan.. want de mannen halen toch de alcoholische drankjes voor de vrouwen waarbij de damens het zo snel mogelijk opdrinken. We zijn goed aan het integreren Virgil heeft er z'n 20 nieuwe Indiase vrienden bij en Sabrina heeft nog nooit zoveel glitters in haar leven gedragen. Sab had wel een beetje een grote blunder. Sab had een rode jurk uitgekozen, want als je toch naar een indiaase bruiloft gaat, dan moet je er ook wel voor gaan, dacht ze, de volgende dag kwamen wij er achter dat rood de kleur van de bruid is... akward :-p ( volgens ons is het ons wel vergeven als toeristen )

Tijdens deze feestelijke gebeurtenis, die maar liefst 3 dagen duurt ( en elke keer een andere outfit aan he ;-) slapen we gezellig bij de vader van Sab in een 5 sterren hotel, we worden dus lekker verwend. Wat een heerlijke afwisseling van het backpackleven! We eindigen ons Delhi avontuur met de Delhi Belly ( met name de Pa van Sab heeft er last van, voor jullie eigen fantasie om in te vullen wat de Delhi Belly is ;-). Next stop is Riskikesh voor een yoga week aan de voet van de Himalaya.