• Day 1

Første dag i New York

July 15, 2016 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Så er første dag gået her i New York. Vi valgte at gå ind til central park, ca. 9 km. På vejen kom vi over williamsburg bridge med en flot udsigt, så gik vi op ad nogle gader og fandt en lille park og holdte et lille hvil i. Vi fandt derefter vej til fifth avenue, den fulgte vi så op til Central park. Vi var inde og shoppe et par steder på vejen. Fifth avenue er vejen med de dyre og kendte mærker og butikker som Michael Kors, Gucci, Louis Vitton og mange flere! 😅 I central park gik vi lidt rundt og fik et hvil på plænen, inden vi tog ud og spottede steder fra serien "Gossip girls" i upper east side og sad på trapoerne til "the MET's" som i serien. Derefter så vi sidste halvdel af Central park, og shoppede en sidste gang inden vi tog "the subway" hjem. Vi handlede i nærmeste supermarked og nu er det tid tilat hvile fødderne til en ny dag i morgen! 😄 New York er stort, men flot, med en blanding af både nye og gamle dele af byen. 😊

Today was the first day in New York! We walked from the hostel in williamsburg to Central park, did some shopping and saw a lot of new things. The city is big but beautifull, a mix of old and new. 😊