Dag 2 i Nashville.

August 1, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 30 °C

Vi stod lidt senere op da vi først var hjemme omkring klokken 2, vi gik ned og fik morgenmad. Derefter slappede vi lidt af og da poolen så åbnede gik vi i den, det var dejligt i varmen! 😄 vi fik så lige set lidt på vores indkøb fra outlet dagen og gjort os klar til at tage ind til byen. Vi bor ca. 1/2-1 time udenfor byen. Det var lidt svært at finde parkering men det lykkedes. Så gik vi eller mod music row, der hvor alle pladestudierne skulle ligge. Ved ikke om vi kom derhen af en forkert vej eller hvad men vi havde forventer mere liv og butikker, der lå 4-6 pladestudier i et villakvarter det var det. 😅 vi satte så kurs mod turistgaden/hovedgade o Nashville igen. Her gik vi lidt rundt og kiggede vi gik i et par western butikker prøvede et par cowboy støvler, vil ikke købe nogen endnu så de skal slæbed til Panama men fandt 2 par der er ret fede! Vi var også inde i en ret fed slik butik hvor der oppe inder loftet kørte et lille tog rundt, og man kunne se dem stå og lave noget af slikket f.eks. Karameller. 😄 vi bestemte os så for at vi ville have pizza til aftensmad, men det pizzaria der var i nærheden af hovedgaden havde lukket. Vi var lidt trætte så vi besluttede at finde et sted på vej hjem. Da vi så kom hjem fik vi bestilt hotel til Memphis, og var så trætte at vi faldt i søvn med det samme, derfor får i først mit indlæg i dag. Hyg jer, nu vil vi finde aftensmad. 😄😄Read more