Route 66!

August 4, 2016 in the United States ⋅ 🌙 29 °C

Vi kørte fra hotellet allerede klokken 6 i morges, vi tog morgenmad med i bilen og tankede billigt på vej ud på highway'en. Vi havde sat gps'en mod et sted vi vidste route 66 kom igennem. Omkring 12, da vi næsten var der slog vi gps'en fra og charlotte sad med et kort fra nettet hvor route 66 var tegnet op på. Desudeb havde hun fået en app og fundet en hjemmeside der viste interesssante punkter på turen, klikkede man på punkterne viste den hvad det var. Vi kørte så efter de kort, stille og roligt, når vi så noget sjovt, spændene eller interassant holdte vi ind. Vi kom ind på et museum hvor de havde et par gratis brochurer med kort. Vi havde en del stop på vejen. Blandt andet ved en gammel tank, route 66 skilt, en rund lade, sodavands sted hvor de solgte sodavand med alle mulige forskellige smage. Plus en masse flere sjove ting. Nu er vi tjekket ind på et hotel vi ikke fik læst om på nettet inden her er lidt snusket så godt det bare er en aften! 😅 efter en hel dags kørsel vil jeg nu sove, morgen venter endnu en dag på route 66, godnat! 😄😴😴Read more