Slapper dag i Flagstaff.

August 10, 2016 in the United States ⋅ 🌙 15 °C

Vi valgte i går at dagen i dag skulle være lidt af en slap af dag da vi vidste dagen i morgen blev lang. Så vi sov lidt længe og havde ikke travlt med morgenmaden. Så sad vi og kiggede lidt på hvad der var at lave i Flagstaff, der var ikke så meget. Det vandland vi ville ha været i havde lukket så ingen pool tid til os. Vi besluttede os så for at tage i Flagstaff mall. Så vi fik gjort os lige så stille klar og fik snakket med vores mødre, det var en hyggelig stille og rolig formiddag.

Vi kørte så i shopping centeret. Først fik vi lidt sen frokost og så gik vi i butikker. Det kan ikke lade sig gøre for os at komme ud fra shopping steder uden hænderne fyldte med poser, det samme skete her. Men vi hyggede os og fik fedt billigt tøj og et par korte støvler med hæl på hver. Pludselig var klokken 19, så vi skulle skynde os i supermarked og hjem i seng. Her fin vi fyldt op med vand, snacks og frokost til i morgen. Vi købte også aftensmad her, færdigretter som var overraskende gode, vi har kun en mikrobølgeovn og et køleskab så det er begrænset hvad vi kan kokkerere. Vi fik spist, ompakket diverse tasker og poser og pakket bilen. Nu vil vi så til at sove da vi skal op klokken 3 i nat for at køre til Grand Canyon og se sol opgang. Godnat! 😄😴😴