Bil dag i LA!

August 17, 2016 in the United States ⋅ 🌙 22 °C

Vi kom ret tidligt op, og fandt en mand liggende sovende på gulvet og en anden i en seng der burde være tom. Vinduet på badeværelset var åbent, bruseforhænget revet ned og der var sorte fodspor over alt i badet. Desuden var vi på et værelse kun med drenge men havde bestilt et værelse kun med piger. Så vi gik i receptionen og klagede. De kom ned og bad alle på værelset gå i receptionen. Så sad vi der lidt og tjekkede vores telefoner da det var det eneste sted med wifi og vi havde ret dårlig forbindelse ellers. vi fik at vide vi kunne komme på et pige værelse i aften.
    Så vi fik gjort os klar og fik morgenmad og kørte så mod den første forhandler vi havde en aftale med.
    Første sted viste det sig dog de ikke havde noget. Andet sted var lidt i den dyre ende, vi prøvede en til 2500 dollar men den var vi ikke så vilde med, meget brugt. Vi orøvede derefter en anden der var en del bedre men også dyrere. Vi kørte videre til tredje sted, men var så forvirret at vi først kiggede lidt fik frokost og kom tilbage for at prøve 2. De var okay, dog ikke deb type jeg gerne ville have, men når man køber hos en forhandler får man en del mindre for sine penge. Vi endte med at køre hjem uden at få købt en bil, men vender nok tilbage til det sidste sted når vi kommer hjem igen.
    Er virkelig i vildrede med det her bilkøb! Ville ønske jeg havde nok forstand på det til at købe privat og få mere for pengene og få den type bil jeg gerne vil have. Må lige onstille mig mens jeg er i Panama, og gå på konpromi når vi kommer hjem.
    Vi skal være i lufthavnen i morgen klokken 9 med bilen, så nu vil vi til at i seng, inden den 6 timers flyvetur. Godnat! 😄😴😴