Rejsedag til Panama

August 18, 2016 in Panama ⋅ ⛅ 26 °C

Bilen skulle afleveres klokken 9 og vi skulle flyve 11:30. I går havde vi pakket alt det vi nu kunne så vi hver havde 2 indchecket bagager som var max. Så fra morgenen var det bare at få pakket det sidste og komme afsted. Bilen skulle være fuld tanket ved aflevering, så vi måtte lige holde ind og tanke. Lufthavnen lå heldigvis kun 10 minutters kørsel væk fra hostellet.
    Så var der ellers bare kø til at får indchecket bagage, og Charlottes kuffert var nær røget afsted med en forkert bagage tag, men det fik de dog styr på. Derefter kø til security, der stod boarding var en time før, problemet var bare vi knap nok havde fået checket bagagen ind der, vi kom dog også i en hurtig kø os der skulle med det fly. Vi kom med, almindeligt passager fly med 3 sæder i hver side, med en skærm med film, musik, spil og mulighed for at følge med i flyveturen på kort. Charlotte sad på et midtersæde, jeg på gangsædet, der var to måltider ombord, en okay tur. 6 timer uden mellemlanding. I lufthavnen tog det lidt tid inden bagagen kom, tilgengæld fandt vi hurtigt en taxi, og viste dem adressen da det ikke var nemt at kommunikere med dem på engelsk. Vi kom frem til hotellet her forstår og snakker de heller ikke for godt engelsk. Så jeg ville ønske Matilde var her så hun kunne være tolk! 😅 vi fik set os lidt rundt på hotellet, Charlotte lånte en computer. Kan lige informere om vi er fløjet i en ny tidszone, vi er nu 7 timer bagefter Danmark. I morgen venter en dag ved poolen, så nu vil jeg i seng, godnat! 😄😴😴