Tredje og sidste dag i Panama!

August 22, 2016 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

Vi startede dagen med hotellets morgenmad, bestilling går nu lidt nemmere, men stadig ved brug af tegn og pege på menu kortet.
    Derefter gik vi op til poolen, da det var en lidt mindre skyet dag. Der brugte vi formiddagen. Omkring middag ringede vi så hjem til Pernille og kunne via kamera opkald på facebook følge med i sidste del af håndboldherrernes kamp om guld ved OL. Efter at have set det flotte resultat med guld til Danmark og have snakket lidt med Pernille kølede vi f i poolen inden det igen blev gråt. Da det blev gråt gik vi ned og fik frokost. Mens vi sad og fik frokost begyndte det så at stå ned i stænger. Så vi tog os god tid om frokosten, og vovede os så tilbage til hotellet da det stoppede. Det så ud til det skulle holde tørvejr lidt så vi gik op og fik skiftet fra flip flop til sneakers og gik i en souvenir butik i nærheden. Ekspedienten var meget dårlig til engelsk men fik dog lige fortalt han var single! 😄 vi gik tilbage til hotellet og slappede lidt af med dansk slik i mens vi kiggede på hoteller i LA.
    Til aften gik vi til en restaurant i nærheden for at få aftensmad, her kørte der tv skærme der viste OL afslutnings ceremonien, så det fik vi set en del af, og løb så hjem derfra få at se resten på hotel værelset. Vi fik pakket og bestilt hotel. I morgen venter en 6 timers flyve tur, godnat! 😄😴😴