De kendtes verden!

August 28, 2016 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

Vi sov lidt længe og brugte det meste af formiddag på at catche lidt op på vores blog og snakke med Pernille. Vi gjorde os klar, smurte sandwich og var så klar på en eftermiddag i bilen ud og se de kendtes huse. Dog var det letter sagt en gjort, det første område vi kom ud i var det umuligt bare at køre på den vej husene lå, der vi nærmede os Hollywood blev det muligt at køre på vejene, men husene var omringet af høje mure og hække. Så de fik vi ikke så meget ud af, dog fik vi set en masse dyre huse og områder. Sjovt at sammenligne det og så det område vi bor i, med den lave del af arbejderklassen. Men vi kørte i nogle smukke områder op og ned af bjerge, skøn udsigt. Da vi så opgav at se flere tildækkede kendis huse, kørte vi til at punkt hvor der skulle være god udsigt til Hollywood skiltet. Vi måtte parkere lidt derfra og gå derop. Der var en smuk udsigt og vi kunne se Hollywood skiltet, dog var det en smule tåget, så billederne blev ikke så gode. Vi kørte videre ud og handle så vi kan klare os de næste par dage, hvor vi har planlagt at sove i bilen. VI kom hjem til hotellet, fik lidt spise og catchede lidt mere op på vores blog. Nu vil vi til at sove, inden en dag i disney land i morgen. Godnat! 😄😴😴Read more