Rustdag #2 - stilstaan is puffen

August 2, 2022 in France ⋅ ☀️ 31 °C

De laatste rustdag is alweer een feit. En wat hebben wij het lekker gehad. Ondanks de hitte (34 graden) hebben wij Bourges middels de guilty en nerdy pleasure van Jelle verder ontdekt. Geocaching! Bij iedere 2 gevonden caches moest er een dopje Pastis worden weggetikt. We hebben uiteindelijk maar liefs 10 caches gevonden (gotta catch them all 😋). De 299 is bereikt!! In de middag zijn wij het topplan van mister Tomahawk uit gaan werken door naar een strandje iets buiten de stad te gaan. Afkoelen en relaxen; wat een goede combinatie! Ondanks een klein mankement met het cijferslot konden wij door de magische vingers mister T weer thuiswaards keren. 'S-avonds hebben wij uiteindelijk in een kroeg de wedstrijd der wedstrijden gezien Monaco-PSV. Het was lastig maar wij hebben ons in de kroeg in Frankrijk tussen alleen maar Monaco fans staande weten houden. 💪Helaas (maar misschien ook wel goed ook) was de cocktail bar dicht, want we hebben morgen een superzware etappe in het vooruitzicht. Bijna 100 kilometer in een temperatuur van 36 graden. Oh lord help us!! 😵Read more