• Day 21

London

July 31, 2022 in England ⋅ ☁️ 24 °C

Hallo London!

Vandaag was een erg saaie dag om over te vertellen.

Vandaag besloot ik dat het een chill dag zou worden gezien ik erg moe ben van de voorgaande (reis) dag.

Om 09:00 sta ik op en na mijzelf klaar gemaakt te hebben ga ik naar de supermarkt.
    Aangezien het vandaag zondag is gaan de supermarkten pas om 12:00 open.

De enige supermarkt welke open is, is de Lidl. Dit is 20 minuten met de bus van het hostel vandaan.
    Tijdens deze rit krijg ik een mooi beeld van London. Ik ben groot fan van de architectuur en de sfeer.

Terug in het hostel doe ik niet zoveel.
    Ik lees een boek en kijk een serie op mijn telefoon.

Vanavond staan er bloemkool en aardappels op het progamma! Ik ben enthousiast.
    Ik heb burgers als vlees gehaald, dit zijn eendenburgers! Dit was de enige keus zonder 6 stuks vlees in 1 verpakking te kopen.
    Het vlees was niet vies, maar ook niet om over naar huis te schrijven.

Vanavond eet ik samen met een meisje uit het hostel welke ik tijdens het koken heb ontmoet.

Vanavond hou ik het al vroeg voor gezien zodat ik morgen weer vol energie zit!