Satellite
Show on map
  • Day 22

    London

    August 1, 2022 in England ⋅ ⛅ 25 °C

    Goedemorgen London!

    Vandaag ga ik de ultieme toerist uithangen! Ik ga de meest bekende sightseeing plekjes van London af.

    Mijn dag begint in de city of Westminster. Het een eigen plek in de stad London en er gebeuren hier voornamelijk overheids bezigheden.

    Vervolgens loop ik door. Ik verken de plek wat, koop een kopje koffie met als volgende stop de Big Ben.
    Onderweg naar de Big Ben spot ik langs het water de London Eye. Het volgende wat van het lijstje afgestreept kan worden.

    Bij iedere oversteek plaats staat er op de vloer beschreven welke kant je op moet kijken om te kijken of er geen auto’s aan komen.
    Dit blijft een ingewikkeld iets!

    De Big Ben is deze maand voor het eerst in 5 jaar volledig zichtbaar. De afgelopen jaren was deze namelijk onder constructie.

    In dit gebied zijn er veel bezienswaardigheden, alle foto’s tot de tower bridge zijn genomen binnen 15 minuten lopen gan de Big Ben.
    Helaas ga ik nergens naar binnen. De prijzen in London liggen namelijk aardig hoog voor de entree tickets.

    Vervolgens loop ik door naar de Tower Bridge.
    Op dit moment drink ik mijn tweede kopje koffie met dit mooie uitzicht.
    (Ik heb to-go koffie duidelijk gemist in Italië)

    Na het bezoek keer ik weer terug naar mijn hostel om mijn telefoon op te laden (power bank helaas vergeten in het hostel :( )
    Momenteel is het 17:00.

    Ik laadt mijn telefoon op en besluit vervolgens naar een park te gaan om hier rond te lopen.

    Vervolgens doe ik boodschappen en ga ik avondeten. Vanavond eet ik een soepje met een kaasstengel.

    De rest van de avond is een saaie avond aangezien het weer tijd voor een wasje is.
    In de droger vind ik €20,-.
    Ik zie het als een teken van het universum voor de €60 welke ik aan de straat artiest heb gegeven.

    Vandaag heb ik 25 duizend stappen gezet.
    Vreemd genoeg vind ik alles onder de 20 duizend stappen per dag weinig.

    Ik ga om 23:00 naar bed. Morgen ga ik naar Bath!
    Read more