Satellite
Show on map
  • Day 30

    Kendal

    August 9, 2022 in England ⋅ ☀️ 23 °C

    Goedemorgen Kendal!

    Het doel van mijn trip naar kendal was in intentie om Lake District in te gaan.
    Nu ben ik er helaas achter gekomen dat het lastig is om dit door middal van het openbaar vervoer te doen.

    Vandaag besluit ik dan ook om in en rondom Kendal rondt te lopen aangezien ik hier toch maar een volledige dag heb.

    Zo gezegd zo gedaan dan ook.
    Ik heb vandaag voornamelijk rond gelopen in het dorp.
    Zo kwam ik tijdens mijn wandeling een berg op een ruïne kasteel tegen met prachtig uitzicht.
    (Foto’s doen dit soort plaatsen helaas nooit eer)

    Later op de middag besloot ik voor het eerst echt engels te lunchen. Wat u ziet; gepureerde doperwten (waarom?!), een soort hartige taart met rundvlees (dit was men), frietjes en jus.
    Al met al best om voor £8

    Om 17:00 ga ik weer terug naar het hostel. Hier eet ik een van de meest ranzige pizza’s welke er bestaat.

    Verder doe ik vanavond niet erg veel. Ik ben een geruime tijd bezig met het achterstallige werk van de FindPenguins en lees een boek.

    Morgen ga ik naar Edinburgh!
    Read more