Satellite
Show on map
  • Day 35

    Edinburgh

    August 14, 2022 in Scotland ⋅ ⛅ 22 °C

    Goedemorgen!
    Vandaag is dag 5 in Edinburgh.

    Dag 5?
    Ik heb gister avond mijn verblijf hier met een dag verlengd.
    Dit met onder andere de reden dat 2 dagen in Glasgow te lang schijnt te zijn.

    Keely en ik beginnen de dag met een ontbijtje in een cafeetje.
    We nemen beide een schots breakfast, wat eindelijk erg op een English breakfast lijkt.
    Ik ben geen fan van bonen en worst als ontbijt, maar je moet het toch een keer geprobeerd hebben.

    Helaas heb ik vandaag erg weinig foto’s gemaakt.

    Na het ontbijt gaan we naar het chirurgisch museum, dit leek in het begin erg op het anatomisch exhibitie welke ik eerder deze week heb gezien.
    Later in het museum waren er organen op sterk water. Hier kon je zien hoe verschillende ziektebeelden en aandoeningen er in het lichaam uit zagen. Erg interessant!

    Vervolgens gaan we naar het National museum of Schotland. Jose sluit zich op dit moment gezellig bij ons aan!
    Ben ik hier al drie keer eerder geweest? Jup.
    Maar ondanks dat is alles wat we hier vandaag zien nieuw voor mij.

    We lopen nog wat door de stad en tegen deze tijd is het alweer 18:30.

    Ik besluit dat ik vandaag geen zin heb om uit te gaan dus besluit ik mijn tas in te pakken voor morgen, klets ik de rest van de avond met kamergenoot en kijk ik een serie.
    Read more