Satellite
Show on map
  • Day 34

    Edinburgh

    August 13, 2022 in Scotland ⋅ ⛅ 23 °C

    Goedemorgen!
    Vandaag is dag 4 in Edinburgh

    Vandaag besluit in een lui dagje te hebben.
    Het zal vandaag waarschijnlijk de laatste dag met mooi weer zijn voor mijn vakantie, dus ik besluit het er van te nemen.

    Ik koop ontbijt en ga in een parkje recht naast Arthurs seat zitten. Hier chill en lees ik vrijwel de gehele ochtend een begin middag.
    Het is heerlijk weer, dus dit is zeker geen straf.

    Vervolgens besluit ik om wat te gaan shoppen, hier koop ik niets (ik vind dat ik het erg goed doe met geen kleding kopen!), maat het is wel heerlijk om even in stilte kleding winkels door te struinen en kleding te passen.

    Ik drink nog een “medium” cappuccino voordat ik naar het hostel ga om een dutje te doen.
    Van het dutje komt helaas niets.

    Op mijn kamer ontmoet ik Keely en zij nodigt mij om vanavond drankjes te doen. Hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen.
    Samen met Keely (uit Australië) en Jose (uit chili) lopen we door de stad om wat te drinken.

    Layer op de avond gaan we nog naar een cabaret show, welke erg grappig was.

    We drinken nog wat in een ondergrondse bar. Dit was erg bijzonder. Er wordt opnieuw beweert dat dit een van de meest haunted bars in europa is.

    Om 01:00 gaan we eindelijk avond eten, en natuurlijk staat er döner op het progamma. We drinken nog wat en besluiten om 03:00 terug te keren naar het hostel.
    Read more