Satellite
Show on map
  • Day 36

    Glasgow

    August 15, 2022 in Scotland ⋅ 🌧 19 °C

    Goedemorgen!
    Vandaag staat de reis naar Glasgow op het progamma

    Vandaag is de enige dat ik in Glasgow ben.
    Ik kom om 14:30 aan in mijn hostel aan en ga direct de stad in.

    Als eerst ga ik naar de kathedraal van Glasgow met daarbij de necropolis. Hier loop ik een poosje rondt.

    Doordat ik pas om 16:00 hier weg loop staan veel bezienswaardigheden op het punt om dicht te gaan.
    Hierom besluit ik om opnieuw door de stad lopen en zoveel mogelijk van de stad te zien.

    Glasgow spreekt mij niet zo aan.
    Het enige wat mij erg aanspreekt aan deze plek is de street art. Deze is erg mooi.

    Om 18:30 besluit ik naar mijn hostel te gaan.
    Het is namelijk was dag, en dit neemt altijd aardig wat tijd in beslag.

    Al mijn andere kamer genoten zijn op dit moment ook op de kamer, dus samen kletsen wij de rest van de avond.

    Om 23;00 ga ik naar bed.
    Read more