Satellite
Show on map
  • Day 37

    Inverness

    August 16, 2022 in Scotland ⋅ ☁️ 12 °C

    Goedemorgen!

    Vandaag staat de reis naar Inverness op het progamma! De reis duurt 3,5 uur, maar door de “vele regenval” (welke ik duidelijk niet heb gezien) moet de trein helaas langzamer rijden.
    Hierdoor duurt mijn tripje 5 uur.

    Aangekomen in het hostel ontmoet ik direct mijn kamergenoten. Met Anja (uit Noorwegen) ga ik direct op pad.
    Het is momenteel alweer 17:00 en we lopen wat door het dorp rondt om de plek te leren kennen.

    Anja heeft tijdens haar tour gister twee meiden uit Australië leren kennen (Steph en Dahlia) waarmee zij afgesproken om vanavond uiteten te gaan. Ze nodigt mij uit en ik zeg hier geen nee tegen.

    De avond was erg gezellig, en we kletsen een hoop.
    De serveersters komen om en om bij ons zitten en staan om met ons mee te kletsen.

    Om 10:00 gaan we terug naar het hostel aangezien iedereen morgenochtend om 08:00 een tour op de planning heeft staan!
    Read more