• Day 8

Přejezd z Kyjeva do Mukačeva

August 24, 2017 in Ukraine ⋅ ⛅ 19 °C

Celý čtvrtek byl ve znamení přesunů. Nejprve jsme ještě ve středu v noci nastoupili v Kyjevě na noční vlak do Lvova. Ve Lvově jsme měli cca 30 min. na přestup na osobák, který jel na Sijanky (Užhorodský průsmyk). Tím jsme jeli asi pět hodin. Pak jsme měli 2,5 hodiny času na procházku a znovu do vlaku a dalších 5 hodin do Mukačeva. No a jelikož zdejší vlaky nejsou nejmodernější (výroba někde v 80. letech 20. století), sedačky jsou dřevěné atd. tak jsem po těch deseti hodinách byla ráda, že můžeme vystoupit a již se ubytovat.

Ubytování jsme měli domluvené předem, tak jsme jen museli najít hospodu, kde jsme si měli vyzvednout klíče. Podle bookingcomu to vypadalo, že ubytko bude hned vedle té hospody. Trochu mě překvapilo, když nás naložil týpek do dodávky a že nás popoveze... No dobrý pocit jsem z toho neměla... A ještě horší to bylo, když nás ó pár set metrů dál vysadil a tam čekal další, který nás prý dovede dál... Už se stmívalo a Ivan (fakt se tak jmenuje) nás vytáhnul do úzké neosvětlené uličky... Asi po sto metrech zastavil a odemkl dveře od jednopatrového domku. Ubytování je docela pěkné, ale některé věci jsou mimo mě chápaní... Např. nejdou pořádně otevřít okna, protože tam překáží žaluzie, vypínač, kterým se rozsvěcí chodba je na druhé straně od pokoje apod. Ale je to docela čisté a je tu klid 😊