WEIHNACHTSMARKT IN MÜNCHEN

December 1, 2019 in Germany ⋅ ☁️ 0 °C

Wir das heisst, Anna, Dänu, Prisle, Tinu, Mandä u ig si für 2 Tag mit äm Csr nach Münchä a Wiehnachtsmärit
    Münchä het 1,4 Mio. Iwohner. Dr Märit hett üs nid so gfauä, hett nid so Handwärch gha viu kitschig Chrippäfigurä.... Zum Lädälä isch Münchä sicher guät, aber am Sunnti hei d, Lädä zuä. . Übernachtet hei mir im Maritim Hotel, äs hübschäs Zimmer mit ärä digitalä Duschi, hani no niä gha. Wott o so eini daheim.. Zum Zmorgä hei mir fein gässä äs hett vo auäm gha, nächär hei mir no wöuä ga luägä was de Tollwood isch. Si mit dr Strassächartä losmarschiert, Anna hett ja navigiert, hei Tollwood de o gfungä isch aber leider zuä. gsi tuät ersch am Nami am 2 uf..... Auso wieder nach Chartä zrügg uf ä Mariäplatz glüfä da hetts mir agä sie haben 10000 Schritte erreicht... Super wenigstens bewegt hami. Dert si mir no chlei ga schnöiggä I dä Lädä, hei üs bir Ischbahn mit üsnä Mannä troffä, hei no ä Semmel mit Nürnberger Würstli gässä u de hei mir scho wieder Richtig Hotel müässä. Z Gepäck gfassät u denn zum Istiegort ga wartä. Haubi zwöi si mir abgfahrä, si no I nä chlini Demo cho, für ä Freilassig vo öpperem u denn ischäs dür Dütschland, Oestrich wieder I d Schweiz. Am haubi 9 I wieder deheimä gsi.Read more