SORTIM DE BARCELONA

July 1, 2017 in India ⋅ 🌫 32 °C

Ens aixequem a la 1:30 de la matinada, agafem totes les maletes i anem cap a l'aeroport amb cotxe. Un cop a l'aeroport, facturem les maletes, passem els controls i anem directes cap a la porta d'embarc. Esperem més de mitja hora davant del mostrador per poder embarcar i finalment pugem a l'avió direcció Istambul. Com que estem molt cansats, la majoria ens posem a dormir però alguns miren pel·lícules. A mig viatge aproximadament ens porten l'esmorzar: un sandvitx de pernil i formatge, un pastís salat de formatge, un pastisset, un assortit de formatges i olives i un tros de pa. Arribem a istambul cap a les 10 del matí i ens esperen 10h fins pujar a l'avió que ens portarà a la Índia. Durant aquest temps, ens posem a dormir en unes butaques i donem un tomb per l'aeroport gegant, mig zombies perquè estem cansadíssims. De 1 a 5 anem al prime class lounge, on dinem d'un buffet i després ens asseiem en butaques i estem amb el mòbil. Allarguem l'estada fins a les 6 i passegem fins que l'Oriol troba la porta d'embarc. Allà fem alguns exercicis per despertar-nos i quan és l'hora pugem a l'avió. Estem asseguts separats i tots tenim veïns estranys: un home que només mira pel·lícules, una mare amb un bebè que plora i el pare dormint, un noi que ronca molt... Tots mirem una pel·lícula mentre ens porten el sopar (formatge amb curry i arròs i altres coses que no mengem) i després ens posem a dormir. Arribem a delhi a les 5 del matí , passem el control de e-Visa i recollim les maletes. A fora ens espera un noi de Tarannà que ens guia i ens porta amb una furgoneta fins a l'hotel. Allà fem el check-in, redistribuim les maletes ja que l'endemà agafem el tren i així no anem tant carregats. Hem dormit molt poc i hi ha tensió a l'ambient. Finalment ens posem a dormir tot i que només durant una hora perquè ens esperen a les 9 del matí per anar a visitar Delhi, la capital de la Índia.Read more