Andorra
Ordino

Here you’ll find travel reports about Ordino. Discover travel destinations in Andorra of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Ordino Valley

October 13, 2016 in Andorra ⋅ 🌧 9 °C

הגענו למלון שלנו בעמק אורדינו. הוא דיי גדול ואנחנו האורחים היחידים... מה שאומר שלא משתלם להם להפעיל את ההסקה המרכזית ואנחנו קופאים פה מקור עם רדיאטור קטן ומסכן :(

העמק עצמו מאד יפה, נוף פירנאי קלאסי ופחות אזור-תעשייה כמו מרכז אנדורה.

התמונה הראשונה היא הנוף מהחדר שלנו.

Llorts

October 13, 2016 in Andorra ⋅ 🌧 9 °C

כפר חביב ולא רחוק מהמלון שלנו. אכלנו פה צהריים במקום שנקרא L'era del Jaume. מקום יפה אך יקר. אכלנו סלט מתוצרת מקומית שהיה ממש מוצלח ואנטריקוט. אני שונאת אנטריקוט והיה לי ממש טעים, אופיר טען שהיה לא משהו. כנראה שאם אהבתי אותו זה באמת לא אנטריקוט טוב p:

Fisterra: PRAIA DE LANGOSTEIRA

July 13, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 21 °C

Bon dia des de Fisterra. Avui hem esmorzat davant de la platja, a l'ombra d'una figuera <3 hem recollit i hem baixat a la platja, Avui ja amb les expectatives ajustades a la realitat. Ja no esperem relaxar-nos a la sorra, ni llegir, ni prendre el sol... només banyar-nos i jugar a la sorra. I el iuri ha fet un macro castell de sorra. jo he recollit petxines i cargols de mar. I després ens hem banyat els 3. Al proncipi fa molt sol i calor, i, sense adonar-nos-en, arriba una boira densa que inunda tota la platja. Per cert, és una platja molt gran, de sorra fina i amb bastantes onades. Primer bany a l'Atlàntic <3 l'aigua és freda, bastant freda. Hi ha moltes algues i no negaré que em fan una mica de asquete... jeje. pero al final el bany resulta de lo más placentero. Recollim els petrecols i marxem. A les 14h tenim una reserva per fer la nostra desitjada mariscada. Just davant de la furgo hi ha les dutxes de la platja i ens dutxem... una mica de qualsevol manera, per no variar... pero menos es nada. Fem servir sabó... encara que obviament no es pot. Recollim i agafem la furgo. Aparquem sense problemes i gratis al port de Fisterra, Just davant del restaurant, O'Pirata. I dinem... tot boníssim. Li hem de treure els percebes de la boca a l'ian, li encanten!! els cambrers van atabalats, ens posen pressa per demanar i triar... i be, hi ha una mica de caos en general. pero esta tot boníssim i quan ens porten el compte, al·lucinem... és baratissim... alguna cosa s'han deixat de cobrar... pero... no diem res... i després anem a la llotja a veure la venta del peix. Abans li comprem pa, tomàquets i pimientos del padrón a una veneroa ambulant que hi ha davant de la porta. La llotja és força recent, te 10 anys i és mig museu. Es una subhasta inversa. Després ens apropem amb la furgo a veure el far de fisterra. Hi ha ple de boira i no el gaudim com voldríem. L'ian es compra un penjoll que li encanta, amb una caracola. Comprem una enganxina i una postal. Anem a jugar a un parque una bona estona, perque l'ian necessita còrrer. Després ja agafem la furgo i decidim començar el camí cap a casa, perque ens queden 1200km per recórrer. Dormim a Guitiriz, un poble a prop de Lugo. Allà coneixem a uns alemanys i el iuri es fa amic de l'home... xerren, fan una cerveseta i comparteixen experiències. Demà més <3Read more

Ordino, オルディノ教区, Ордино, 奥尔迪诺