Australia

Top 10 Travel Destinations Cambridge

Happy Easter

April 12, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 25 °C

En mega schöne Osterbrunch im Garte mit Meersicht 🥰

Min Zopf het mer echt chöne esse 😂 er het au würkli Konsistänz nach Zopf gha, er isch mer eifach nöd so schön ufgange wieni mir das gwünscht hetti 😄 aber mer hend alles gha was mer füren Osterbrunch brucht 🙂

Sogar Eiertütsche hemer gmacht nur s'Aromat het gfehlt 😂😂

Bevor mer brunchet hend hemer en Spaziergang am Strand gmacht 😊 hend en Kater vom vorherige Abig gha😂🙈 D'Fläsche Rotwii isch irgendwie schneller weg gsi als mer denkt hend. Und zum Dessert hemer na Glace mit Amarula gha 😍😋 s'einzige gschide wo im TV amne Samstigabig gloffe isch, isch Charlie and the chocolate factory gsi 😆

Oster-Vorbereitige

April 10, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 28 °C

Aktion; Eierfärbe 😂
    Han Lebensmittelfarb postet zum traditionell Ostereier färbe. Fazit: Nöd nur d'Eier sind blau sondern au de Sabi ihri Händ 🙈😅🤦‍♀️ Zerst hani d'Farb is Wasser tah und denkt d'Eier nimmt d'Farb sicher ah. Denkste..🙈 nix isch passiert. Also hani halt d'Farb id Finger gno und vo Hand ahgmale. Mer het nachher ide Chuchi gseh dasi Ostereier gfärbt han 😂 Nach 24h sind den au mini Finger nüm Blau gsi 😊 --> Dank Wöschmittel 😆

Den hani en Osterchueche bache und de isch uuuu fein. Han extra en Grosse und en Chline gmacht, dassi probiere chan ob de mir au würkli glunge isch und alles wasi dezue chan sege - de Chlini hani ganz gesse 😂😆
    Zum Schluss na Puderzucker selber hergstellt 👌

Mjammii..chans chum erwarte bis endli Ostere isch..haha wie es chlises Chind voller Vorfreud😋😊🎍🥚🐓

Bizzeli Heiweh

April 15, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 21 °C

Hüt het mich s'Heimweh es bizzeli ihgholt.

Mini Schwöstere hend mir es Briefli mitgeh woni gnau ih somne Moment han dörfe füreneh und lese! Soviel liebi Wort wo mis Herze berüehrt hend dasi nurna meh brüellet ha 😂❤ Wür eu gern mal fest fest knuddle 🤗

Susch chömer eus amigs echt uf'd Nerve gah und ich bin froh wenni mal mini Rueh han, aber solangsam vermissi Eu 😅😘 Niemertem woni s'Züg chan wegässe (ez mueni alles alleige esse 😂), Chleider chan uslehne ohni z'fröge, heicho und hallo rüeffe (chani scho, abe niemert seit öpis), en Lachflash ha, umechiffle, eu ufd Nerve gah oder chrüzfalsch Singe im Auto etc.🙈 Zum Glück hemer ja ganz vieli Fötelis und Videos woni eu nöd vergesse chan 😋😉 Und Facetime tuet au immer guet ❤

Zum biz Lache hani ahgfange Divertimento in Südafrika luegge. Bizzeli Heimatstimmig isch ufjedefall ufcho 😊

At the beach

December 8, 2018 in Australia ⋅ ☀️ 26 °C

...und am Nachmittag sind wir in die riiiesigen Wellen gesprungen. Mega!!!

Perth City Beach

October 26, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Das erste mal von Australien aus den Wellen gelauscht, den Sand unter den Füßen gespürt, fast weg geflogen bei gefühlten 100 km/h Windgeschwindigkeit 😅 da werden selbst 28°C zu kalt für T-Shirt & Badehose!Read more

Hard work

April 7, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 29 °C

Bizzeli schaffe schadet au mir nöd, susch wirdi echt no zu bequem 🙈😊

Han 2h glettet am Sunntig, dem wo's Huus ghört machts nöd würkli gern und het all sini Hemder gsammlet 😅 defür weissi jetzt was glette (bügle) uf englisch heisst 😆 haha
    Geg de Schluss hanis also echt im Griff gha würi meine 🙋‍♀️ wird abr au in Zuekunft mini Swiss Bluse immerno glette lah, so gern machis ez au nöd dasi mi drum risse 😂

En grüene Dumme hani nöd, abr bin richtig stolz uf mich wieni die Pflanze han chöne zruggschnidde dases einigermasse nach was usgseht 🌿🌻🌷🍃 Fenster putzt und all Spinnenetz entfernt 🙈 han immerno eh Spinnephobie, aber mer hend churzfristigi Fründschaft gschlosse gha 🕷 han immer höflich gfröget, ob sie sich churz move chan damiti ihres diheime chan suber mache, wenn sie nöd het wele hani de Bese zur Hilf gno haha 😂😂 Jetzt isches endli wieder gmüetlich, dasi im Garte use verwile chan.

Mitem Choche hanis au zimli im Griff 😄 macht u viel Spass, abr muen amigs na viel überlege was choche söll, damiti chli variiere, isch au s'einzige woni würkli fest studiere muen 😂

Frühstück am Strand

December 9, 2018 in Australia ⋅ ☀️ 23 °C

Während Kerstin zu einem Weihnachtsfrühstück mit Kollegen eingeladen ist, genieße ich mein Frühstück am Strand. Es ist der Hammer. Ich bin unendlich glücklich und dankbar.
    So eine tolle Reise und so eine tolle Zeit 🙏Read more

Australia Day

January 26, 2017 in Australia ⋅ ☀️ 38 °C

Mittlerweile haben wir unsere erste Nacht in unserem neuen Zuhause verbracht und viele neue nette Leute kennengelernt. Mit ihnen haben wir den Australia Day gefeiert, gegrillt und gechillt. Zum Abkühlen bei knapp 40 Grad sind wir immer Mal wieder Bodyboarden gegangen. Leider konnten wir am Abend kein Feuerwerk sehen, da dies aufgrund von einem Absturz eines Leichtflugzeugs im Swan River abgesagt wurde. Morgen geht es dann so richtig los mit den Camper in Richtung Süden. Unser erstes größeres Ziel ist Yellingup...

Meanwhile we've slept the first night in our new home and met some very nice locals. We celebrated the Australia Day with them, had some barbecue and just relaxed under the trees. To cool down by about 40 degrees we went for bodyboarding. Unfortunately we couldn't see the fireworks in the evening, they cancelled it because of a crash of an light plane into the Swan River. Tomorrow we will head towards South with our Campervan. Our next destination will be Yellingup...

Cambridge