Australia

Top 10 Travel Destinations Dandaragan
Show all

Von Perth nach Jurien Bay

August 7, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 16 °C

Eigentlich wollten wir heute gleich nach dem Aufstehen starten....220 km von Perth nach Jurien Bay.....aber da waren im e-mail Postfach zwei Mails von der Campervermietung, die noch beantwortet und an die Anwältin weitergeleitet werden mussten....es geht seit über fünf Wochen um die Rückerstattung der Campermiete....a neverending Story....🙄😏🤔
      Dann ging es aber wirklich los....unterwegs noch etwas für die Selbstversorgung eingekauft....Und dann war unser erster Stopp bei den Lancelin Dünen.
      Weite weiße Dünen🏖....in denen wir ein bißchen umherliefen🚶‍♀️🚶‍♂️ und natürlich fotografierten.📷...
      Auf der weiteren Strecke den Indian Ocean Drive entlang sahen wir immer wieder Dünen....zum Teil auch bewachsene....und August soll eine gute Zeit an der Westküste sein, um Wildblumen zu sehen.🌸💮🌼🌻🌾....einen ersten Eindruck davon bekamen wir heute. 🌼🌻🌾😊😍 Unser nächstes Ziel war der Nambung National Park mit den Pinnacles. Mit dem Auto sind wir durch diese Pinnacles Landschaft gefahren, immer wieder ausgestiegen, um diese bis zu vier Meter hohen Steine in fantasievollen Formen zu fotografieren....wow....wie beeindruckend....was die Natur so geschaffen hat.😮🤔😊
      Nach einem kleinen Abstecher in der kleinen Stadt Cervantes
      freuten wir uns auf unser Häuschen in der Jurienbay.
      Nach einem frischen, sehr windigen aber auch sehr schönen Tag machten wir es uns nach einem von Marc zubereiteten sehr leckeren Abendbrot gemütlich.😊😋😋😋😀 Wir sind gespannt darauf, ob wir morgen an der Jurien Bay australische Seelöwen sehen...

Happy New Year

December 31, 2018 in Australia ⋅ 🌙 19 °C

Erst einmal euch allen ein frohes neues Jahr 2019!

Das besondere an unserem Jahreswechsel war dieses Mal wohl, dass er so unspektakulär war. Das ist auch nicht negativ gemeint. Nach unseren entspannten Weihnachten waren wir am 26.12. zurück und haben die kommenden Tage inkl. heute gearbeitet. Da im Moment eher "slow season" ist, müssen wir uns nicht totschuften, sondern haben relativ normale Arbeitstage... Aufstehen um 6 Uhr ausgenommen, was wir in Deutschland nie machen würden. 😉

Unsere Arbeit auf der Farm besteht hauptsächlich daraus, die Schafe und Kühe zu checken und von einer Weide auf die andere zu treiben, damit sie immer genug zu futtern haben. Einmal durften wir sie sogar mit dem Quad zum Impfen treiben 👏🏻😍. Das war super cool 😎. Sonst bauen wir noch Tore für die Zäune, reißen alte Zäune ab und räumen die Weiden auf. Ab und zu muss auch mal eine Wasserleitung repariert werden. Da wir uns um vier Farmen kümmern, welche (für deutsche Verhältnisse😉) relativ weit auseinander liegen (30-45km) , verbringen wir auch viel Zeit im Auto.

Heute haben also einen guten und nicht zu langen Arbeitstag und verbringen die Zeit danach mit unserer Gastfamilie, Puzzlen und entscheiden uns nach einer leckeren Mahlzeit zusammen einen Film zu schauen. Anschließend, um 10:45 Uhr, sind wir alle so müde, dass wir ins Bett gehen. 🙈 Ist aber nicht so schlimm, da wir morgen wieder arbeiten. Die Arbeit auf der Farm kennt anscheinend weder Wochen-, noch Feiertage.

Wir haben trotzdem bislang eine super Zeit hier und freuen uns auf die restlichen Tage. Wir hoffen ihr habt auch alle ein paar schöne Tage zum Start ins neue Jahr.

Das harte Arbeitsleben ist vorbei

January 20, 2019 in Australia ⋅ ☀️ 41 °C

Es ist geschafft. Das harte Arbeitsleben auf der Farm ist vorbei und es geht wieder zurück nach Perth. Uns haben die knapp 5 Wochen wirklich gut gefallen und wir haben viele neue Erfahrungen gemacht und nette Leute kennengelernt. Unsere Gastgeber Jock und Tracy werden wir deshalb auch noch einmal treffen.

Jetzt geht es erst einmal für drei Tage nach Perth, bevor wir die Westküste erkunden. Wir verbringen die Zeit in der Stadt zu einem guten Teil damit, in Cafés den Aufenthalt in Sydney und Neuseeland zu planen.

Am zweiten Abend sind wir bei dem Besitzer der Farm, Tony, zum Essen eingeladen. Es ist ein recht netter Abend mit reichlich hauseigenem Wein, denn zu den vier Farmen besitzt er auch eine Weinplantage.

Jurien Bay : Sandy Cape

December 19, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 21 °C

Weil wir es so schön finden in Jurien Bay haben wir noch eine zusätzliche Nacht gebucht. Happy sind wir an den Strand und haben es uns so richtig gemütlich gemacht. Das Meer war wunderschön, der Strand bequem und die Sonne hat uns gewärmt! Mega! Danach sind wir weiter zum Sandy Cape gefahren. Direkt am Strand sind schneeweisse Sanddünen! Welche wir trotz „Betreten Verboten“ Schild erkundet haben. Danach sind wir zum Strand zum Sandy Cape! Ganz schön windig und sandig hier - aber wunderschön!
      Bei der Rückfahrt zum Campingground haben wir auch noch einen Emu getroffen! Lustige Viecher! Mit einem Sunset-Bierchen ausgerüstet sind wir zum Strand. Was für ein atemberaubender Sonnenuntergang! Wow!
      Nach einem selbergemachten italienischen Abendessen (Gnocchi ala Sandy) und einer Flasche Wein sanken wir zufrieden ins Bettchen! Was für ein Leben 🥰.

Ein paradiesischer Morgen am Strand

December 21, 2019 in Australia ⋅ ☀️ 26 °C

Nach dem Auschecken um 10h sind wir direkt zum Strand. Heute war es wirklich wie auf den Seychellen - zumindest das Wasser und der Strand. Wir haben den Strand 2h genossen bevor wir uns im Jetty Cafe einen Iced Latte und ein Zwipf (Zwischenverpflegung) gegönnt haben.
      Das war wirklich ein sehr schöner Ausflug! Danke Julia für die Tips!
      Danach sind wir wieder Richtung Perth zurück gefahren. Peters Rücken geht es etwas besser aber immer noch nicht perfekt.

Camper-Abenteuer

March 11, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 31 °C

Gestern haben wir unseren Camper für die nächsten 18 Tage erhalten. Das Abenteuer kann beginnen 🚐 😎! Aber vorher müssen wir noch einige Sachen für das Campern einkaufen und zum Glück hat Karin am Vorabend gelesen, dass in Australien der Toilettenpapier-Notstand ausgebrochen ist. Dieses tägliche Gebrauchsmittel kommt aus China und weil man Angst hat, dass China nicht mehr liefern kann, ist hier die Panik ausgebrochen und alle haben sich mit Toilettenpapier eingedeckt, sodass die Regale in allen Warenhäusern leer sind 😱 und somit zur Zeit nicht mehr verfügbar 😡! Freundlicherweise hat uns unser Hotel ausgeholfen und uns eine genügende Anzahl mitgegeben...😅😅
      Nach einer längeren Übergabe (Campern ist nicht ganz einfach, man muss einiges wissen/lernen 😅!) sind wir mit dem 7-Meter-Gefährt losgefahren. Es ging ganz gut, die Länge und das Manövrieren sind aber schon etwas gewöhnungsbedürftig 😏! Am späteren Nachmittag sind wir auf dem Campingplatz in Cervantes eingetroffen. Ein sehr gepflegter Campingplatz mit einer perfekten Infrastruktur, sodass wir unsere sehr kleine Dusche im Camper nicht benützen müssen. Und der Campingplatz liegt direkt am Meer und hat zudem eine tadellose Internet-/WiFi-Verbindung 👍
      Cervantes ist eine Hochburg für den Fang und Verzehr von Lobster 🦞, sodass wir uns diese Delikatesse nicht entgehen liessen. Es schmeckte wirklich hervorragend 😋!
      Heute haben wir die Pinnacles im Nambung-Nationalpark besucht. Das sind beeindruckende Gesteinsformationen in einer Sandwüste, unmittelbar in der Nähe des Meeres. Danach sind wir wieder zurückgefahren zu unserem Campingplatz und werden nun erstmals ein Bad im Meer geniessen.
      Morgen fahren wir rund 400 km weiter Richtung Norden bis zum Kalbarri-Nationalpark.

Warrior 2 - Yoga

May 3, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 24 °C

Yoga ufem Boot, nöd ganz so eifach Balance finde wenn sich sBoot die ganzi Zit bewegt 😂Aber unglaublich bi Sunneuntergang de Chopf abschalte und Yoga zmache 😊

Nachher na mini Zähienägeleli ahmale au das isch eh grossi herusforderig gsi 😋 wenns so gwagglet muesch immer ufpasse dasd nöd denebet malsch 😂

Hesch mis herzige Spiegeli gseh? 😂 s'Tussi het sich das müesse chauffe wills im Bad kein Spiegel gha het und es mir doch nöd ganz egal isch wieni usgsehne. Obwohli täglich wie en Penner usgseh han 🙈 mini einzige warme, lange Hose sind Trainerhose gsi 😂 und es paar dicki Schlapperpullover; nie würi so umelaufe, also wers grundsätzlich au ohni Spiegel gange, wer also nüm druffah cho.😋

SAFETY first!!

May 4, 2020 in Australia ⋅ 🌧 23 °C

Ich chans immer nanig glaube und bin langsam am verarbeite was würkli die letzte 10 Täg abgloffe isch 😥

Endlich simer vo dem Boot! Zum das chöne verstah mueni die ganzi Gschicht verzelle.
      Es het ufjedefall ganz tolli Moment geh und Segle het mer u gfalle, aber es isch soviel vorgfalle dasi ah mini Grenze cho bin und mich nüm sicher gfühlt han.
      Zerst Mal het das Boot usgseh als heti eh Bombe ihgschlage. So dreckig überall!! Den hani ahfange putze und ufrume willi mer gseit han wenni 8 Wuche dadruff bin wetti meh Ordnig und Suberkeit. Währeddem ich putzt, kochet und babysittet han; het de Alberto (de italienischi Backpacker) um's Boot ume gschaffe. Ja mer hend täglich immer öpe 10 Stund gschaffet. Eus isch bewusst gsi das mer ufem Boot mönd schaffe und mithelfe, aber es sött en Unterschied bestah mit HELFE und SCHAFFE. Mir hend zudem na recht viel zahlt für Kost&Logi und das isch schlussendli eifach nöd ufgange. Ahgfange hets ja das mer nöd euses eigene Zimmer gha hend. Es sind sovieli Sache versproche worde, wo er nöd ihghalte het. Abr schlimmste isch gsi wenn er am Abig trunke het. Er isch sit Jahre Alkoholiker. Er isch en andere Mensch gsi, het eus verbal einigi Mal ahgriffe und isch sehr aggressiv gsi.
      Wenn mer vo eusem Spaziergang am Abig zrugg cho sind hemer nöd chöne de Hauptihgang benutze, sondern hend mit Koordination vo sinere Frau dur eusi Luke is Zimmer möse stiege. Au sini Frau het Angst vor ihm gha ih dem Zuestand. Mama mia ih was bini da wieder grat 🙄Das ganze isch 3 Mal vorgfalle und den hemer gseit jetzt isch fertig. Am ahfang hemer denkt okay, wenn mer kei Alkohol meh hend wirds besser, het eus sini Frau zumindest so gseit. Aber den ischer weg was anderem aggressiv worde.
      Ich bin so froh gsi bini nöd alleige uf dem Boot gsi. Mir hend vo ahfang ah beidi gseit, wenn öpert vom Boot gah wott, gömmer beidi.
      In Jurien Bay isch den Endstation für eus gsi. Mir hend alles packt bevor mer gseit hend das mer vom Boot gönd. Es het zwar nüt ih dem Dorf gha, aber ev. isch das eusi letzti Chance gsi wo mer nomale an Steg sind. Mir hend eus vorher scho über d'Nummere vode Polizei informiert. Wo mer ihm den gseit hend dasmer vom Boot gönd ischer wie mir erwartet hend föllig usdigget. Er het eus mitem Schrubberzieher "als sini Waffe" vom Boot drängt. Mir hend den Polizei gholt für eusi Sicherheit, zum alli eusi Sache vom Boot zhole und hend na en Teil vo eusem Geld zrugg wele.
      D'kind hend eus verzellt gha, dass mir bereits die 5te Backpackers sind. Also sind all vor eus au gange. Jetzt verstönd mir au warum. Ah dere Stell hend eus beidne d'Kind u mega leid tah, die sind nämli nüm so chli und checket was ablauft 😮
      Polizei isch nachere gfühlt Ewigkeit den cho und het eusi Personalie ufgno. Sowas isch mer echt nanie passiert und den usgrechnet in Australie 🤦‍♀️😅
      So fründlichi und netti Poliziste gsi 😁 sie hend eus befröget und ghulfe, abr wegem Geld chönds nüt mache. Mir sind schlussendlich eifach froh simer heil uf und isch eus nüt passiert. De Eigetümer vom Boot benutzt eus Backpackers nur damig er chan sis Boot finanziere, wie dreckig. Mir werdet ide kommende Täg alles drahsetzt, dass so öpis nöd nomale mit andere Backpackers passiert. Poliziste hend eus den eh Unterkunft organisiert. Das Dorf het gradmal 300 Ihwohner und jede kennt jede. Mir hend ines Huus vo öpertem dörfe, wo das als Zweithuus benutzt. Es isch soooo gross gsi und het 6 Schlafzimmer gha. Polizei het eus also im Streifewage mitgno 😄 De Alberto und ich sind nuddefertig gsi und hend nurna en Platz gsuecht zum schlafe. Poliziste hend eus gfröget was mer Znacht essed und mir hend natürli nüt gha. Also isch de eint zu sich hei und het 2 Lobbster usem TK gholt. Wow, bin sprachlos! 😍 Sie hend eus zum Huus bracht und de einti het eus sogar no zeiget wie mer de Lobbste muen choche. Die Mensche da sind so lieb, guetmüetig und hilfsbereit! Bin überwältiget 😊😍

Das Ganze chunt mer immerno sehr surreal vor 🙈

Überwältigt

May 6, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 17 °C

Mir sind überwältigt wie hilfsbereit d'Aussies sind 🤗 Mir hend 3 Täg imne Huus dörfe schlafe und si vo Lüüt wo mer nöd kenned, Poliziste hend das für eus organisiert.

Am andere Tag simer go poste is Dorf und es het bereits jede gwüsst das mir die Backpackers vom Segelboot sind 😅 imne chline Dorf verbreitet sich Tratsch schnell 🙈
      Poste isch sehr amüsant gsi; mer hend extra eh Ihchaufsliste gmacht damit mer nöd zviel postet, da mer ja nur 3 Täg da sind. De Alberto het den gfunde mer laufed chrütz und quer dur de Lade und hend eusi Ihchaufsliste chöne wegschmeisse will mer anderi feini Sache gseh hend und sofortigi Menuahpassige vorgno hend😂 mer sind öpe 1h ih dem Lade gsi und er isch also nöd bsunders gross. Natürli hemer eusi Sache chum möge heiträge will mer soviel postet hend 🙈 viel zviel für nur paar Täg abr er het hunger gha und gmeint mer bruched 3kg Pasta plus Härdöpfel und Hamburger etc. für 3 Malzite 🤦‍♀️😂 Er het den kochet will alles was ich id Händ gno han het er mir zeiget wie mers richtig macht; mer het chöne meine ich heg nanie kochet...wussahh 🙏😅Han nödmal d'Eier für de Schoggichueche "richtig" trennt 😂 also bini 3h uf de Chuchikombi ghocket, bin zueständig gsi zum Musik laufelah und han am "Profichoch" zuegluegget. Mama mia 🤦‍♀️😂Abr s'choche het er im Griff bzw. es isch uuu fein gsi, wär eifach schier verhungeret will er solang gha het mit zuebereite etc. und natürli hemer meh als zviel Pasta gha 💁🏼‍♀️😊 hani doch vo ahfang ah gseit 😂

Am andere Morge hemer alles drahgsetzt zum usefinde wie mer am beste zrugg uf Perth chömed. En Bus fahrt nur eimal wöchentlich und zwar am Mäntig und mir hend Mittwuch gha 🙈 es Auto hemer nöd chöne miete will alles gschlosse isch wegem Corona. Mir hend gwüsst mir müend en Zoll passiere und dadezue bruchedmer eh Erlaubnis, die hemer aber no vom Segelboot. Nur dumm das wo mer s'Boot verlah hend, de Sailer-Sam eusi Erlaubnis storniert het. Das hemer also nur zuefällig usegfunde und eusi Travelerlaubnis isch somit nurno bisam 23.59 Uhr gültig gsi und mir hend bereits 14.00 Uhr gha. Mir hend den ufere Facebooksite wo speziell für Backpackers in Australie gmacht worde isch "Adopte a backpacker in WA" um Hilf gfröget ob öpert zuefällig hüt na uf Perth fahrt.
      Es het Lüüt geh die hend eus ahbote vo Perth us 300km in Norde zfahre um eus goge abhole; abr ohni Travelerlaubnis gat das leider nöd 🤔🤨 mir hend ah Autostopp denkt gha und sind ad Tankstell go eusi Nummere hinterlegge falls eus öpert chönt mitneh. Mir mönd eifach zrugg uf Perth und den chömer witerluegge.
      Am 15.00 Uhr het eus öpert uf Facebook ahgschriebe, das er eus chönt mitneh. Mir sind beidi für ein Augeblick erliechteret gsi 😄 aber...es het sich usegstellt das de nur EIN platz het im Auto 😅🙈 und er fahri ih 20 Minute los. Also hemer schnell möse überlegge wer vo eus gat. Ich han abklärt obs möglich weri dur de Zoll cho wenni es Flugticket han. Polizei het mir mitteilt gha dases möglich isch, also hani gseit de Alberto sölli hüt gah . De wo eus mitgno het fahrt die Strecki jede Tag zum go schaffe also chan ich morn den gah und eifach es Standby Ticket bueche. Huii..😅also hani ghulfe packe und schwupps isch er gange und ich bin alleige ih dem Huus gsi. Leck bin ich kaputt gsi vo dem Ganze und echt am endi mit mine Nerve 🙈 und den hets am Abig auna en Sturm geh und han Stromusfall gha, also schlimmer chans nüm cho hani denkt 😂😂
      De Alberto isch sicher und guet in Perth ahcho somit bin ich am andere Tag drah gsi. Mir isch also scho chli mulmig gsi bimne Fremde is Auto ihstiegge abr das isch mini einzigi Chance gsi und de Alberto hets au überlebt hani denkt 😋 ohni Problem hani de Zoll chöne überquere, mer isch also scho biz mulmig gsi wo er mis Ticket ahgluegget het 😏 Abendtüüt puur 😂

Cervantes

December 24, 2022 in Australia ⋅ ☀️ 26 °C

Bitzli strand, foodmarket, pinnacle... und sonnencreme zu weihnachten. So muss das sein!!😜 jetzt gehen wir kochen. Weihnachten ist gross hier. Können wir uns nicht vorstellen. Aber wir können nicht mithalten. Crazy hier...Read more

Dandaragan