Australia
Elephant Rock

Surfers Paradise & Currumbin Sanctuary

January 19 in Australia ⋅ ☀️ 30 °C

Höt Morge hemmer grad nomol es Surfbrett gmietet & uf eigeti Fust probiert s Erlernte vo gester omzsetze 😁🏄🏼‍♂️🌊 Da mer scho uscheckt hend, hämmer zwongenermasse z'mitzt in Surfersparadise en Parkplatz brucht zom nomol a Beach chönne z go. Esch weder ned ganz eifach gsi & mer hend denn weder mösse bibere dases kei erneuti Buess ged , wägem z chline Parkfäld😟

Am 15.15 semmer erneut im Currumbin Wildlife Park itroffe & es hed alles klappet met üsere VIP Koala Experience Tour. Mir hend döffe zo dene süesse Schnügel Koalas is Chäfig ine, jensti schöni Fotis schiesse & Frage stelle. S' jöngste esch 15 Mönet alt gsi. S' Highlight esch denn nochhär cho, wo mer de Koala hend döffe uf de Arm näh, de Duft vo Eukalyptus iiatme, s flauschige Fell streichle & alles bildlich festhalte! 🌿🐨 Itrett för de Park hemmer zwar keine zahlt ( mer gönd denn no i Australia Zoo) Well mir aber nach dem Ganze scho im Park enne gsi send, hemmer die Chance glich no schnell gnötzt und no paar anderi Tierlis chönne gse. Tasmanische Teufel, Wombats, Kängurus, Echse, Schlange, Flädermüüs usw. 🦇🦎🐍 Super härzig esch au de Momänt gsi, wo s Babykänguru emmer weder usem Bütel gheit esch & sofort weder inegompet esch 😍

Jetzt semmer ufem Wäg ad Sunshine Coast, ca 2h Fahrt. 🚐🌅

Wildlife Sanctuary Currumbin

October 20, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Viel zu entdecken gab es im Wildlife Sanctuary an der Gold Coast auf unserem Weg nach Byron Bay. Wir sahen hier unsere ersten australischen Tiere. Koala, Känguru, Emu & CO konnte man hier hautnah begegnen. Auch einen riesigen Alligator und viele heimische Echsen konnten wir hier sehen. Höhepunkt des Parks für uns war das angegliederte Tierkrankenhaus und die dazugehörige Aufzuchtstation. Hier konnte man durch die vielen verglasten Fronten live den Tierärzten über die Schulter schauen. Zu unserer Zeit operierten gerade 2 Frauen eine Eule.
    Der Park bestach zudem mit unheimlich schön angelegten Beeten und Gärten, die den gesamten Midlife Park umsäumten.
    Wir hatten nach dem Parkbesuch dann bereits 2 Punkte unserer Bucket-List für Australien abgehakt. Koalas im Arm: Check, Känguru gestreichelt: Check.

Elephant Rock