Australia
Kirkpatrick Point

Here you’ll find travel reports about Kirkpatrick Point. Discover travel destinations in Australia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Kangaroo Island

May 27 in Australia

Samstig, Sunntig bini mitere Tour uf Kangaroo Island😊 Das isch eh mega schöni Insle mit mega vielne Tier und ere spezielle Kangarooart wos nur da gitt... Zerst simmer natürlich eini vode unzählige traumhafte Stränd go ahluege und hend paar Fotis gschosse📸 Nach es paar Minute simmer denn wieter ad Sealion Bay wo ghat mehreri Muettertier mit ihrne Babys gsih sind😍 Glücklicherwiis hemmer sogar an Strand abbe zude Seeloie derfe was für mich mega Iidrücklich gsih isch❤️ Nachem ganze Ummestaa und Beobachte simmer denn go Sundsurfe🏄🏼‍♂️😁 Das isch hammer geil... Han ned chene gnueg devo becho die Düne ide sogenannte little Sahara uffe renne und wieder abbe zfahre😎

Nachem Sandsurfe simmer denn scho is euses Hostel uf de Insle gfahre hend Zimmer ufteilt und s Esse parat gmacht!!! Es het natürlich typisch Aussiestyle Bbq ghee hahaa Würstli mit grilliertem Gmües und Salat😊

Am nechste Morge simmer wieder früeh unterwegs gsih und in Flinder‘s Nationalpark wo mehr eh cooli Steinformation go ahluege sind und natürlich chli go Laufe😒😊 D Stei hend mich eigentlich ned Interessiert abr es het mega schöni Bilder ghee😂❤️ Nach chli ummeluege und laufe simmer denn wieter richtig Sealbay gange womer Furry Seal (Fell Robben) gseh chan! Es het abartig gstunke dette abr die chline und die grosse Robbe wo gspielt hend sind abartig herzig gsih☺️ Uffem Weg zrugg zum Bus hemmer denn auno die Berüemte Kangaroos wo dere Insle entdeckt (leider hets keis guets Bild devo ghee)😩 Abr defür hemmer ganz kurz vor Schluss no es Echidna gseh😁 und es paar Koalas ide Bäum... Also alles ii allem wieder es absolut glungnigs Weekend gsih und ich han wieder es paar netti Freunde gfunde

Kangaroo-Island #3

February 17 in Australia

Am dritten und vorletzten Tag der Kangaroo-Island Tour hatten wir uns das erste mal lange Sachen anziehen müssen, da es am morgen noch echt kalt war und total bewölkt.

Es ging zum Flinders Chase Nationalpark, welcher bekannt ist für die Remarkable Rocks und dem Admirals Arch.

Zwei Sehenswürdigkeiten die es sich aufjedenfall lohnen einmal besichtigt zu haben.

Auf der späteren Fahrt hatten wir dann noch eine Reihe aussergewöhnliche Briefkästen gefunden, welche es so in Deutschland niemals geben würde. 😅

Mit dem Lamzac im Rücken haben wir den Tag dann am "scheinbar" schönsten Strand Australiens, dem Vionne Bay ausklingen lassen.

Kangaroo Island - Remarkable Rocks

January 18, 2017 in Australia

Nach dem Admirals Arch ging unsere Tour weiter zu den Remarkable Rocks. Das sind echt beeindruckende Granitfelsformationen, die vor langer Zeit durch aufgestiegenes Magma, hohem Druck und Korrosion entstanden sind.

An Kangaroo Island fällt insgesamt auf, dass die Insel sehr naturbelassen, unberührt und touristisch kaum überlaufen ist. Wenn nicht gerade einer der wirklich wenigen Reisebusse eine große Meute Schnappschussjäger herauslässt, sind wir entweder alleine oder nur mit wenigen anderen Touristen an den verschiedenen Orten.Read more

Kirkpatrick Point