Australia
Mt Coolum

Here you’ll find travel reports about Mt Coolum. Discover travel destinations in Australia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Mount Coolum #2

May 9, 2018 in Australia ⋅ 🌙 18 °C

Hüt simmer no mit de Schuel uf de Mount Coolum😊 Da s Wetter so super gsih isch hüt hani mich entschiede nomal dett uffe zlaufe😂 Au dasmal hend mich die knapp 400 Höhemeter recht is schwitze bracht... defür isch Ussicht wieder absolut de hammer gsih und es ischs immer wieder wert dett uffezghaa😍

Am abig bini no chli an Strand gsesse und han de unglaublich schöni Sunneuntergang beobachtet und eifach mal chli abgschaltet...

Sunntig Trip

April 15, 2018 in Australia ⋅ 🌙 25 °C

Au hüt bini wieder viel zFuess unterwegs gsih😅 Glücklicherwiis simmer abr ned so früeh unterwegs gsih wie gester haha erst uf die 10ni ufbroche... Jedoch simmer genau ide schlimmste Ziit am Mount Colum acho🌞 am halbi 11 ii isch es scho 30 Grad gsih und stalblaue himmel😍 De Mount Colum het zwar nur ca. 400 Höhemeter abr isch trotzdem mega ahstrengend😬 Aber für die Ussicht hets sich s ganze liide glohnt haha Zum eus nach dem ganze „Wandere“ wieder abzküehle simmer zerst in Regewald zu de Buderim Wasserfäll und schlussendlich no as Meer🏊‍♂️ Es isch es super Weekend gsih und ich bin gspannt was Zuekunft no bringe wirdRead more

Spending money day!

October 4, 2018 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

We arrived at 8am - lovely warm day. Our plan was to conquer DFO today, and it’s safe to say, this was achieved. After spending all our money, we headed to Mooloolaba to catch up with Lynne, Miles and Nannie. Nathan and Carolyn popped in as well - she still has the moon boot on. Everyone is super relaxed about the wedding.Read more

Mount Coolum & Coolum Beach

January 2 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Nachdem ich am 01.01 eine längere Fahrt nach Noosa hinter mit hatte (und dabei zwei Leute mitgenommen und wo abgesetzt hab), konnte ich heute erstmal die Gegend erkunden.
    Dabei bin ich ein wenig südlich nach Coolum gefahren, wo man eine 2-stündige Wanderung auf den Berg Mount Coolum machen konnte, von dem aus man einen guten Blick auf die Sunshine Coast hatte.
    Am Strand konnte ich dann noch für längere Zeit ein paar einheimischen Surfern zukucken, das fand ich ganz cool :)

Sum Yung Guys

October 5, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 21 °C

Food! Glorious food! So glad I booked this before we left NZ, really busy, buzzy place.

Mount Coolum, Mt Coolum