Australia
Mulambin

Here you’ll find travel reports about Mulambin. Discover travel destinations in Australia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Capricorn Coast Walk

May 25, 2017 in Australia

Nach ein bisschen Sonne tanken ging es zu dem kleinen Walk. Von oben hatten wir eine tolle Aussicht und konnten sogar kleine Schildkröten beobachten. Die grünen Ameisen kann man essen, ich habe nur daran geleckt. 😂 Schmeckt wie ein saures Bonbon!
    Nachdem wir uns in dem kleinen Örtchen noch mit Snacks für den nächsten Tag eingedeckt hatten, ließen wir den Abend bei einem kühlen Bierchen und einen Runden Shithead ausklingen.Read more

Whales spotting

August 11, 2016 in Australia

Vandaag werden we wakker en moesten we aan het werk, onze baas Wayne die verteld altijd heel mooi over de dieren die hier allemaal te vinden waren maar ik was het zat en zei dat die ze nou wel is mocht laten zien, want ongeduldige ik vond 4 dagen geen walvis of dolfijn of schildpad zien wel lang duren. Dus hij zegt: we gaan 10 min op de klif staan daar, en ik vind ze voor je! En ja hoor binnen tien minuten zagen we walvissen springen en schildpadden zwemmen. Toen zei die na werk, als je ze straks weer ziet moet je het even zeggen dan pakken we de boot. Dus wij dachten nou dar gaat toch niet gebeuren, maar we zagen ze die middag weer in de verte omhoog komen. Dus wij helemaal enthousiast naar Wayne om de boot te halen, en die middag gingen we dus het water op om walvissen te spotten. We hebben er misschien wel acht gezien die dag en het was geweldig! Wat een grote beesten zeg! Vanaf nu houden we onze ogen open, en geloven we in de wonderen van Pumpkin Island.Read more

Mulambin