Australia
Mundaring

John Forrest National Park

September 15, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 20 °C

Am Sonntag war ich im John Forrest National Park. Wir hatten super tolles Wetter und haben uns für eine der Routen zum Wandern entschieden. Wir waren bis zu den National Park Falls gewandert. Atemberaubende Natur 🏞️ Nach etwas über eine Stunde waren wir wieder zurück und haben eine Mittagspause gemacht. Danach waren wir am Mundaring Weir. Der Stausee heißt Lake C. Y. O'Connor, benannt nach dem Erfinder des Staudamms. Dieser wird mit dem Helena River angestaut. Von dort wird Wasser bis nach Kalgoorlie durch die über 500 km lange Pipeline gepumpt. Danach haben wir noch einen schönen Lookout Punkt entdeckt und zum Sonnenuntergang sind wir in die Hills gefahren um einen Blick über die Stadt zu haben bei Abenddämmerung 🌇Read more

Wandere

May 27, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 15 °C

Mini ersti und letzti Wanderig in Perth 😂 nöd will sie schlecht gsi isch, aber ich wird Perth gli verlah (hoffi zumindest) 🙈 hani doch scho paarmal gseit und den bini doch wieder in Perth glandet 😁😂 han jetzt nomale für ei Wuche (mini Letzti) es neus Airbnb buechet willi ja sogern zügle haha
    Aber das isch mit Abstand sbeste gsi 😍😊 bin wiedr nöcher an Strand willi am Wuchenend nomale go surfe gane 🏄‍♀️

Luegg mal de herzigi Doggy 😍🐕 Charlie isch sin Name. S'Beneh vode Hünd isch da um Welte besser, sie belled nöd und gumped nöd ufe. Sie weddled mitem Schwanz vor Freud und chönd sich chum erhole 😍🤗

De letzti Abig bi minere strange Matrazze Plastikfrau 😅 han extra blubberi kauft zum es Bad neh nach dem ahstrengende Wandere 😂 d' Wanderig isch öpe glich ahspruchsvoll wie vom Üetliberg uf'd Felsenegg z'laufe 😄

Mundaring