Australia
Norman Beach

Here you’ll find travel reports about Norman Beach. Discover travel destinations in Australia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Das Wandern ist des Fabians Lust

April 4, 2017 in Australia

Wilson's Promontory​ ist für seine schöne Natur und die wunderbaren Wanderrouten bekannt. Deswegen haben wir es uns nicht nehmen lassen, der Halbinsel einen Besuch abzustatten und den höchsten Berg der Insel zu besteigen.
    Da Charlie ein sehr freundlicher und sozialer Wagen ist​, hatten wir sogar noch die Möglichkeit, Emily aus Kanada mitzunehmen.

Wilsons Promontory

November 10, 2015 in Australia

Het is weer tijd voor een uitstapje. Dat werken, koken en wassen gaat toch snel vervelen na al die maanden reizen. We gaan naar Wilsons Promontory. Een geweldig nationaal park met mooie uitzichtpunten, cliffs, wandelingen en wildlife. We spotten slangen, wombat's. papegaaien, andere mooie vogels en een miereneter.

We gaan samen met Ryan, Fida en een tent. We krijgen er een paar huisdieren bij een papegaaitje die door had dat wij het leuk vinden om hem brood te geven en op ons stond te wachten als we terugkwamen van een wandeling en een wombat die bijna de tent in liep en bij Sab in bed wilde kruipen ;-).

Naja de foto's zeggen eigenlijk genoeg. De sterrenhemel, het uitzicht en douchen in de rivier is de reden waarom wij Australië zo heerlijk vinden.

Wilsons Promontory NP

March 21, 2015 in Australia

Or short "Wilsons Prom". It is one of the icons of Melbourne and therefore of Victoria! Beautiful coastal scenery with nice beaches as well as some mountains!

"Wilsons Promontory" NP oder kurz "Wilsons Prom" ist das Aushängeschild von der Region im Melbourne und somit eigentlich auch von ganz Victoria! Wunderschöne Strände und ein paar Berge findet man hier.

Norman Beach