Australia
Tea Tree Bay

Here you’ll find travel reports about Tea Tree Bay. Discover travel destinations in Australia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Regen en een beetje zonneschijn in Noosa

November 8, 2017 in Australia

In Noosa hadden we de perfecte couchsurf plek om te chillen in de regen met boeken en films. Gelukkig heeft de zon ook geschenen en hebben we dolfijnen gespot in Noosa National Park! Ook zijn we naar Eumundi geweest, waar een hele leuke en grote markt was.

Noosa National Park

May 2 in Australia

Ich bin nomal in Noosa National Park gange... Aber dasmal ischs en Usflug plannet vode Schuel gsih😊 Es isch eifach en unglaublich schöne National Park und de Weg am Meer entlang isch atemberaubend😍 Leider hani aber au das mal kein Koalabär gseh abr das änderet sich hoffentlich bald🙈 Alles ii allem ischs wieder en super Usflug gsihRead more

Noosa: Triathlon, Everglades & Traumhus

November 2, 2017 in Australia

Ich wird langsam so fuul, dasi nidmal meh Tagebuech schriebe, drum schriebi erst ez öpis über Noosa woni vor es paar Täg gsi bin. 😬

Noosa isch härzig! Woni acho bin, bini bizli verwirrt gsi, wil überall Grüst ufbaue worde sind und riiiise Veloständer. Igendwenn hani denn gmerkt, dass genau i dene Täg wo ich dete gsi bin de Noosa Triathlon stattgfunde het. De het mi aber nu so bedingt interessiert. Ich bin denn de berüehmti coastal walk go mache, womer wunderschön über Küste gseht.

Am nächste Tag hani en Usflug zude Everglades gmacht, woni denn au zum erste Mal Kanu gfahre bin mitm Kevin us Baaasel woni det kenneglernt ha. Leider hani dete t Fotis nanig, wel er die uf sinere GoPro het. Die chömed aber na! D Everglades hend mer sehr gfalle, ich het chöne Stunde ufem Kanu bliebe (solang ich nid het müsse padle 😅).

S schönste a Noosa hani aber die Hüsli am Noosa River gfunde. Für mich, wo wenni elter bin unbedingt mal wet am Wasser wohne (wenn s Geld langet 🙄), sind die Hüsli det en chline Traum gsi. Direkt am blaue Fluss, jedes mit sim eigete Stäg und Bötli & en wunscherschöne Garte. Det weri gad sofort izoge 🌴

Tea Tree Bay