Australia
Warnbro

I'm LOST

May 13, 2020 in Australia ⋅ ☁️ 22 °C

Hauptsach ich han gueti Fötelis 😍💁🏼‍♀️😊

Bis jetzt hani jede Tag mis Ladegrät mit gno wenni mitem Auto weg bin, will mis Handy glichzit au mit Navi isch. Chasch der s'Endi ja denke 😂

Han 100% Akku gha und gfunde ich bruche s'Handy hüt nöd würkli am Strand da ich mis Buech debi han.

En Traumtag gsi, vorallem hets für eimal nöd gwindet 😊 han mini täglichi Yogasession am Strand gmacht und das hani nöd ihberechnet - es het mich soviel akku kostet 🙈 abr da ich ja susch amigs mis Ladegrät debi han und ich au dasmal denkt han dases im Auto isch, hani schön na Fötelis vom Sunneuntergang gmacht und Musik gloset 😄🌅

Woni den im Auto gsi bin mit nurno 4% hani den bemerkt dasi doch keis Ladegrät debi han 🙈🤦‍♀️ han na churz chöne en Blick druff werfe woni ungefähr duremuen und bin de Wäg bereits eimal gfahre also chan das ja nöd so schwer si (hani gmeint) 😅

Normalerwis het mer uf direkem Weg 20 Minute hei, und für das dasi keis Navi gha han bini mit einere Stund also na guet drah gsi 😂😂 han echt nüm drah glaubt dasi de Heiweh no finde. Vorallem ide Nacht gseht mer gar nüt und d'Strasseschilder hends sooo wenig 🙈 ab und zue bini eifach inere Sackgass glandet 😅 Da ja all Läde schowieder zue hend, isch 10 ab 6i gsi hani au nöd so eifach es Kabel chöne go chauffe 😅 hans aber voll easy gno und mir selber gseit wenni nach einere Stund immerno umeirre gani mal ane Tankstell und fröge um de Wäg.
      Irgendwenn hani den mal de Bahnhof erkennt, bin abr scho uf de Autobahnuffahrt gsi; also hani eh Ehrerundi gmacht. Und plötzlich bini wiedr amne Strand gsi woni vor paar Täg schomal gsi bin. Vo det us sinds na 12 Minute hei, also chans nüm wit si hani denkt 🙈 und den bini endli ah das Rundel anecho woni de Heiweg wieder gwüsst han 🙏

Warnbro