Austria
Pöckau

Here you’ll find travel reports about Pöckau. Discover travel destinations in Austria of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

OhLaLa... dankä Sämi fürs findä!

August 26 in Austria ⋅ ⛅ 16 °C

De Domi und ich sind ziemli fesch im Räge umenand gfahre, d Chiisströssli sind zum teil rechti Bächli gsii :)
    Wommer Zabig innere Beiz de Sämi, zämme mit de Angi, ennere Fründin vo ihre und dere ihri Eltere träffed, verzellt er ois, er segi chuum verregnet worde, heg nur es paar Tröpfli gspüürt. Schono spannend... paar Kilometer vonenand entfernt uf andere Route und mer het komplett anders Wätter.

Zrugg zu de Angi und co: sie het mal mitem Sämi ufem Zürisee gschaffet, isch uu e lustigi und au de rest isch sehr lässig gsii! Mer hend en suppergmüetliche Aabig gha und uf Empfehlig vo de Iiheimische ungwfähr de Platz da aagstüret. Sprich de Sämi isch mit sim Töff voruus und het ois denn a de wunderschöni Platz glotset :) Über "es paar Wurzle und vilicht chratzed mal paar Est am Austoo..." Die Uussag isch biizeli undertriebe gsii und mer hend de einzig Stei ufem Wäg auna tüpft. Aaber mer sind schlussändli heil da aacho.

Villacher Panorama Alpenstraße

July 8, 2018 in Austria ⋅ ⛅ 17 °C

Heute sind wir in den Süden von Kärnten gefahren. Hauptsächlich wegen dem Wetter. Unser Hotel liegt in Millnitz am Anfang der Autoschleuse Tauernbahn auf 1.324 m mitten in den Bergen. Dort war für heute Regenwetter vorhergesagt. Daher sind wir in den Süden (ca. 70 KM) fast bis an den Wörthersee gefahren.

Dort ist die Villacher Panorama Alpenstrasse. Diese Straße ist eine Einbahnstraße. Am Fuße gibt es eine Sommer Ski Sprungschanze, auf der heute sogar die Jugend Skispringer trainiert haben. Das war interessant anzuschauen.

Dann ging es weiter hinauf zur Aichinger Hütte. Oben gibt es einen herrlichen Panoramablick auf die Kärntener Alpen. Leider geht die Stecke überwiegend durch den Wald, daher sind wahrscheinlich auch wenige Motorradfahrer unterwegs. Aber zwei alte Motorräder aus DDR haben es doch bis hoch geschafft.

Der Rückweg führte uns am Millsteder See mit beeindruckenden Villen und parkähnlichen Grundstücken entlang.

Pöckau, Poeckau