Austria
Politischer Bezirk Gmünd

Golfschnuppern im GC Herrensee

September 5 in Austria ⋅ ⛅ 25 °C

Dank Niederösterreich Card sind wir auf die Möglichkeit aufmerksam geworden, dass man im Golfklub Herrensee für Golfinteressierte sehr unkompliziert einen Schnuppernachmittag absolvieren kann.
    Es war ein sehr nettes Erlebnis und machte Lust auf Golfspielen. Danach ging es kurz in unsere Pension Sonnenhof , das Zimmer beziehen. Sehr nett und seeeehr ruhig 😜
    Nun gehts zum Abendessen nach Tschechien 🇨🇿

• Jun21

Zwettll

June 21, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 22 °C

We dronken koffie bij Zwettl, in het Waldviertel. Juist aan deze plek lijkt het toerisme voorbij te gaan
    Maar ze hebben de beste aardappelen van Oosterdijk👍. We zagen inderdaad veel aardappelvelden en patatten te koop. En de stamgasten benoemden dit als hun sterkste punt
    De kroegbaas was stomverbaasd ineens twee vreemden te zien, maar toen we buiten onze koffie genoten veranderde de tafel al snel in een Stamtisch.
    De kussentjes worden door de gemeente gedrukt en verspreid onder de horeca. Zwettl reclame.

Langs landelijk schoon, veel kruisen en via allerlei weggetjes - google brengt je nog eens ergens - zaten we ineens in Tsjechië. Althans de plaatsnaam van het eerste dorp was heel anders. Austria lag achter ons.

Politischer Bezirk Gmünd, Politischer Bezirk Gmund