Austria
Rain

Fieberbrunn Tirol Camping

July 21, 2019 in Austria ⋅ ☁️ 21 °C

Am Frytig reisten wir nach Fieberbrunn zum Camping Tirol. Am Samtig erkundät mir dä Bikepark in Leogang. S‘Wätter isch bis jetzt sunnig und heiss gsi... ja gsi, dänn hüt Sunntig rägnäts... und ab hüt isch dä Silas im Bike-Camp...Read more

Dagje Bikepark

July 25, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 30 °C

Vandaag uiteindelijk de hele dag besteed in het bikepark. Esmée was een dagje mee geweest en heeft heerlijk ontspannen gelezen en gepuzzeld terwijl ik ondertussen op de kleine parcoursen van het park flink aan het oefenen ben gegaan. Deze parcoursen liggen allemaal compact bij het station van het bike park dus in het zicht van Esmée en kwam ik tussendoor even bij Esmée zitten om uit te rusten.Read more

Laaste dagje fietsen in Leogang

July 30, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 18 °C

Vandaag weer een volle dag in het bikepark doorgebracht. Een aantal keer met de lift omhoog gegaan en dezelfde trails gepakt. Met name de steinberg line. Helaas is het niet gelukt om de Scott Ransom ook nog te proberen omdat deze al was volgeboekt. Op zich, nu ik wat beter ben geworden kon ik ook prima uit de voeten met de Scott Genius maar het was toch leuk geweest om hem te proberen. Op het laatst nog de Schwarzleo trail genomen naar beneden. Dit was de eerste trail die ik hier had gevolgd en nu dus ook de afsluiter. Op het laatste nog een paar keer geoefend op de oefen parcoursen en dat was het dan.

Na lekker opgefrist te zijn, zijn we begonnen met voorbereiden voor de reis terug. Boodschapjes gedaan, getankt, nog een laatste keer gegeten bij hetzelfde gezellige restaurantje, en de tassen zoveel mogelijk ingepakt.

Rain