Bonaire
Westpunt

Here you’ll find travel reports about Westpunt. Discover travel destinations in Bonaire of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Kralendijk shops & diving klein Bonaire

January 9 in Bonaire ⋅ ⛅ 29 °C

Met 3 vrouwen op stap... dan moet er toch echt gewinkeld worden. En zo gingen we Kralendijk weer in om wat winkeltjes af te struinen. Toen iedereen wat souvernirs had ingeslagen was het weer tijd voor een drankje. Weer op de pier bij Karels dat was weer heerlijk genieten. Erna terug naar het hotel en ik moesr even snel wat lunchen om op tijd op de boot te zijn. De duiken waren aan de noordzijde van klein bonaire en er was weer van alles te zien onder water. Met een aantal duikers lekker langs het rif heen en weer en een ander groepje deed een cursus lionfish hunting. Wij zagen er zeker 5 of 6 per duik en zij kwamen er met 6 totaal boven. Wij hebben er dus genoeg gezien voor een paar mooie shots en zij genoeg voor op de BBQ.
    Na "just a nice dive" zo heet die spot gingen we rap terug naar het hotel en was het alweer over 5e. Geen strand meer dus dan maar douchen en chillen want we zouden gaan BBQ-en rond 6e. Er was ook een bandje.... en nu kom ik erachter dat ik alles in het Nederlands aan t schrijven ben.... ze praten hier ook allemaal nederlands dus zo gek is het niet haha ;-).
    Het bandje speelde van die super vrolijke caribische muziek en daar bleven we nog even van genieten met een cocktailtje of 2 na het eten. Prima dag weer, dat duiken is toch weer vermoeiender dan je zou verwachtten.

Westpunt